Original topic:

البطاريه والتحديث الجديد في ال+Note10

(Topic created on: 01-23-2021 05:54 PM)
245 Views
MahmoudYacout
Active Level 3
Options
جالاكسى نوت
بعد التحديث الجديد الاندرويد 11والتحديث الاحق له بمساحه 144م ب .. البطاريه اصبحت بتفضل طول اليوم والشحن من امس مساء وسلاسه اكثر .. اجمالا روعه 👍👍
11 Comments
IsmailSalah
Expert Level 4
جالاكسى نوت
الله يبشرك بالخير
KINGMOUNIR
Active Level 8
جالاكسى نوت
مع ان سألت الناس اللى جالهم التحديث وقالوا ان فيه اخطاء ومشاكل فى البطارية هل الاخطاء فى التحديث الجديد عامة ولا مختصرة على اجهزة معينه ولا لأ ناس قالت عامة على كل الأجهزة وحضرتك بتقول ان البطارية بتغيب والتحديث كويس
0 Likes
MahmoudYacout
Active Level 3
جالاكسى نوت
اخطاء ايه ؟؟ انت بتكلم عن الموضوع اللي انا كتبت عنه ؟؟؟
0 Likes
KINGMOUNIR
Active Level 8
جالاكسى نوت
اقصد ناس كتير هنا اشتكت من التحديث الجديد وانه فيه اخطاء حصلت ولما سالتهم هل هى عامة ام مخصصة قالوا عامة ولقيت حضرتك بتقول كلام عكس كدا فطبعا كدا الاخطاء بتاعت التحديث اختلف ومش عامة على كل الهواتف زى ما قالوا
0 Likes
MahmoudYacout
Active Level 3
جالاكسى نوت
لا حقيقي .. التحديث مافيه اي اخطاء .. وعمر البطاريه ممتاز .. ولو فيه شكوي جماعيه .. اعتقد ان سامسونج تقدر تنزل تحديث اخر يزيل هذه الاخطاء .. ولكن معايا انا .. الجهاز فوق الممتاز
KINGMOUNIR
Active Level 8
جالاكسى نوت
كدا تمام وياريت سامسونج تنزل تحديث تعالج فيه الاخطاء دى لانى منتظر تحديث الأندرويد وتحديث الواجهة ولما شفت الشكاوى الكتير بقيت متردد ان لو جه مانزلوش واخلينى زى ما انا على التحديث الموجود لحد ما التحديث يكون جاهز ومفيش فى اى اخطاء حتى لو هاينزل بعد فترة
MahmoudYacout
Active Level 3
جالاكسى نوت
حدث ولا تخف .. ولو تحب بعد التحديث تفرمت الجهاز بعد ماتاخد نسخه من حجاتك .. حتعرف بقيمه جهازك 👍👍
KINGMOUNIR
Active Level 8
جالاكسى نوت
اشكرك على ذوقك وتحياتي لحضرتك
MahmoudYacout
Active Level 3
جالاكسى نوت
تسلم .. واي استفسار انا حاضر