Original topic:

samsungلازم نوصل كلامنا ل

(Topic created on: 05-27-2018 08:08 AM)
84 Views
AmrDino
Active Level 4
Options
اخرى
لازم نوصل كلامنا للشركة ونطالب بحقنا في التحديثات لأن كل الشركات التانية بتاخد support اكتر مننا على الرغم أن احنا بندفع اكتر في الاجهزة عن 90% من الشركات حتى في الأجهزة المتوسطة مش هتكلم عن الSوالnote لان اسعارهم معروفه كويس..
لا بندفع اكتر من الشركات التانية ومع ذلك بناخد support قليل طيب دا ذمبنا اننا أختارنا samsung يعني ولا دي معاملة الشرق الأوسط هتفضل كدا على الرغم اننا بنعمل مبيعات كتيرة
‏عن نفسي انا طول عمري بحب Samsung وبحبش استخد اجهزة شركات تانية فلازم نكلم الشركة كلنا وننبهم ومش عرف خدمة العملاء مالهم
‏ كمان الصورة دي فيها feedback كنت باعتهلهم والرد كان غريب ولوش علاقة بالسؤال اللي سألته
AmrDino
Active Level 4
اخرى
http://www.samsung.com/sec/
انا كلمت الشركة ونقدر نكلم الشركة الأم من اللنك دا
0 Likes
hoscraft
Active Level 7
اخرى
دا بلغة كوري مش انجليش
0 Likes
AGsagamore
Active Level 3
اخرى
سامسونج دي من اوسخ الشركات والله كل مرة بقول الجهاز دا هيكون احدث والاقيه زفت وتحديثات بنت وسخة معدومة وبطارية معفنة
لحد ما وصلت اس٨ اه حلو شوية بس وساخة امهم التحديثات بيبعتوها بيبوظو بها الجهاز عشان نشترى غيره
ايفون برقبتهم
جهازي القدم من ايفون حتي لو ايفون ٤
ياراجل الجهاز من سامسونج لو عدي عليه سنة تبيعة بنص سعره او اقل
0 Likes
AmrDino
Active Level 4
اخرى
مش عارف اقولك ايه بس هي بتبقى ازواق وحاول دايما تختار الجهاز المناسب ليك بعناية وشوف تجارب الناس معاه قبل ما تشتريه
0 Likes
AGsagamore
Active Level 3
اخرى
اول مابتنزل بيعملو اعلانات فظيعة وطبعا بيرشو بتوع اليوتيوب بالاجهزة واللي بيبعتوهالهم وهم يقنعنونا ان الاجهزة بتاعتهم افضل اجهزة ونلبس احنا
0 Likes
AmrDino
Active Level 4
اخرى
انا لما اشتريت اتفرجت على ريفيوهات من دول كتير مش من عرب بس ورحت الفرع جربت الجهاز كويس على كل متطلباتي زلما لقيتو كويس جبته بالشكل دا تقدر تختار صح
0 Likes
sakora
Beginner Level 2
اخرى
عداكو العيب و الله بس التحديث الكتير مش كويس الوسط حلو
0 Likes
AmrVxd
Active Level 3
اخرى
سامسونج افشل شركة في ارسال التحديثات للشرق الأوسط...كنت لسه كاتب موضوع بخصوص التحديث و بعد كدا مسحته لاني عارف مش هطلع بي اجابه مفيده منهم ... لانهم شركة فاشله في الشرق الأوسط و ممكن خصوصا في مصر .. عشان اشتري جهاز ب ٥٠٠٠جنيه و في الاخر ولا محصل تحديث نوجا ٧.١ ولا حتي الاوريوا

مع العلم ان الماركات التانيه بدئت في التحديث فعلا في نفس الفئه السعريه

سامسونج فاااااااشله
0 Likes
Mohammad8
Beginner Level 5
اخرى
يمكن علشان احنا مصريين بيعملوا كده
0 Likes
BaDaRa
Active Level 1
اخرى
لا يتم وصول لي تحديثات امنيه او اي تحديث جهازي s9plus رسمي