Original topic:

samsungلازم نوصل كلامنا ل

(Topic created on: 05-26-2018 02:56 AM)
76 Views
AmrDino
Active Level 4
Options
اخرى
لازم نوصل كلامنا للشركة ونطالب بحقنا في التحديثات لأن كل الشركات التانية بتاخد support اكتر مننا على الرغم أن احنا بندفع اكتر في الاجهزة عن 90% من الشركات حتى في الأجهزة المتوسطة مش هتكلم عن الSوالnote لان اسعارهم معروفه كويس..
لا بندفع اكتر من الشركات التانية ومع ذلك بناخد support قليل طيب دا ذمبنا اننا أختارنا samsung يعني ولا دي معاملة الشرق الأوسط هتفضل كدا على الرغم اننا بنعمل مبيعات كتيرة
‏عن نفسي انا طول عمري بحب Samsung وبحبش استخد اجهزة شركات تانية فلازم نكلم الشركة كلنا وننبهم ومش عرف خدمة العملاء مالهم
‏ كمان الصورة دي فيها feedback كنت باعتهلهم والرد كان غريب ولوش علاقة بالسؤال اللي سألته
samiraelattar
Active Level 3
اخرى
👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👌🏻
0 Likes
hoscraft
Active Level 7
اخرى
أسوأ خدمة عملاء الي في مصر شوية جهلة عن تجربة.
AmrDino
Active Level 4
اخرى
دي حقيقة انا مرة روحت فرع مالفروع كانوا ماشيينمنغير ارقام في الصيانة ولما بدأت ازعق معاهم راحوا مشغلين الارقام
0 Likes
hoscraft
Active Level 7
اخرى
ياجماعة أنا معايا جلاكسي اس 8 ولغاية دلوقتي منزلش تحديث أوريو ،النت بتاعي باقة مش وأي فاي ،هل دا السبب ،مع الشكر ؟
0 Likes
MUHAMEDEMAD
Active Level 4
اخرى
ya gd3an elbaka malha4 3laka be el update yege 2w maege4 anta lw m3ak baka we da5lt 3amlt cheak update haegblk 3ade we hat7ml el update 3ade gdn bs lsa s8 mawslo4 oreo fe egypt l2en 2a5er sharka baeglha new android hya samsung we 2a5er blad baeglha el update hya elblad el3rbya we 2a5er bald baeglha el update hya egypt
0 Likes
AmrDino
Active Level 4
اخرى
تقدر تنزل الأبديت من الباقة عادي بس لما يجي الأوريو اللي مدوخنا دا
0 Likes
Eslam_Hassop
Active Level 1
اخرى
الاوريو نزل ل اس٨ من شهر ونص او شهرين تقريبا يعني المشكله معاك انت بس اتأكد الاول ان جهازك نسخه جلوبال مش امريكيه ثانيا اتأكد ان الجهاز مافيش عليه روت او البوت لودر مفتوح لو حاجه من دول مش مظبوطه مش هايجيلك تحديث لو كله تمام يبقي لازم تروح التوكيل لان كده في مشكله تانيه في جهازك
0 Likes
hoscraft
Active Level 7
اخرى
ان شاءالله
0 Likes
hoscraft
Active Level 7
اخرى
واللة خايف لا يطلع أي كلام خصوصا في ناس مدحت وناس زمت فية.
0 Likes
hoscraft
Active Level 7
اخرى
تخيلو معايا كمان اتش تي سي 10 جايبة يوليو 2016 نزلو اوريو من 3 شهور.
0 Likes