إلغاء
إظهار نتائج لـ 
البحث بدلاً من ذلك عن 
هل تعني: 

نشاط المجتمع

Filter
Filter:
نشرت بواسطة      في  اخرى

ازاي مشوفش الحاجات دي ف الاول كنت بقراء الاسئله و الحلول بس ليه دلوقتي الحاجات دي داخله معاهم و ازاي اقدر مشوفهاش لان الموضوع بقي رخم و مبقتش افتح... عرض المشاركة

وَلَمّا قَسا قَلبي وَضاقَت مَذاهِبي جَعَلتُ الرَجا مِنّي لِعَفوِكَ سُلَّما تَعاظَمَني ذَنبي فَلَمّا قَرَنتُهُ بِعَفوِكَ رَبّي كانَ عَفوُكَ أَعظَما... عرض المشاركة

ليه لما بفتح ويب سايت لبعض البراندات في الولايات المتحدة الامريكية بيطلعلي ان Access denied ...  موبايلي S21 Ultra 5G ... اعمل ايه ؟  عرض المشاركة

I am going to change from m31 to m51 because of the bigger battery and performance to value If you are a m51 user tell me your thoughts (Is it good/is... عرض المشاركة

السلام عليكم. هندى مشكله جهاز سامسومج m51. البصمه بتعلق على طول ومش بتشتغل كويس خالص باريت يكون فيه حل للمشكله ## عرض المشاركة

انا دلوقتي كنت مخزن داتا على الكارت SD ومرة واحدة بفتح الكارت لقيت الداتا دي مش موجودة. وأنا متأكد مليون ف المية اني مش مسحتها ولا عملت فيها أي حاجة... عرض المشاركة

اريد ان اعرف منكم : يوجد نقطة بيضاء تظهر على شريط الحالة بحوار الساعة ما معناها ؟ عرض المشاركة