Original topic:

Samsung m51

(Topic created on: 04-18-2026 08:06 PM)
101 Views
MostafaElashrm
Active Level 1
Options
اخرى
ممكن طريقة الغاء هذه الرسائل المزعجه

image


8 Comments
اخرى
دي رسالة من شركة أتصلات لما تفتح نت و انت مش عندك نت او رصيد ف بيقولك تجيب نت على النوتة و مش عارف ممكن تتلغي و لا لأ بس اتوقع لا يمكن إلغائها 😊 يعني ما ينفعش تلغيها تقريبا
اخرى
بيجيلي رسائل كتير مثلها مش شرط النت بس
حتى والنت مقفول بيوصلني عروض
0 Likes
اخرى
بص المشكلة دي كانت عندي بس زمان كان جالي ٢٠٠٠ ميجا كل ما استهلك ميجا يجيب تبقى كذا بس أنت ممكن تكلم الشركة او تروح فرع و قلهم 👍🏻
اخرى
حاضر
0 Likes
RamyELGammal
Expert Level 3
اخرى
ملهاش حلول غير ان شركة الاتصالات تبطل تبعتها
اخرى
😥
اخرى
اتسلف علي الخط بكلمك جد😂
اخرى
دي رسائل عروض من شركة الاتصالات (غالباً اتصالات أو أورانج زي ما باين في الصورة). عشان تلغيها هتدخل على قائمة التطبيقات وتدور على تطبيق اسمه 'SIM Toolkit' أو 'خدمات اتصالات/أورانج'، هتفتح 'Flash' أو 'عروض' وتعمل لها 'Deactivate' أو 'إيقاف'. وبكده مش هتظهرلك تاني أبداً.
0 Likes