Original topic:

SM-31

(Topic created on: 01-17-2022 10:47 PM)
89 Views
MohamedSamehSMm31
Active Level 1
Options
اخرى
السلام عليكم سعيد بوجود هذا المجتمع اتمني ان يكون فعال بحق وله تأثير ودور.
لدي استفسار بخصوص الهاتف المذكور اسمه بالاعلي بخصوص انه يحتاج الي تحديث لواجهة المستخدم لأنها سيئة في التعامل مع بعض التطبيقات وايضا الكاميرات والبطارية وبعض الأشياء الاخري.شكرًا لكم.
0 Likes
17 Comments
ahmed9182
Active Level 3
اخرى
هنا سياسة اضرب دماغك فى الحائط دا اللى وصلت له بعد عدة محاولات لمعرفة سبب تأخر التحديث اللى مفروض انه ربع سنوى ومفروض انه يكون على موبايلى بنهاية ديسمبر وبالفعل صدر لدول شرق آسيا ومناطق تانى بتاريخ ٢٠-١٢ قدامك حل من ثلاثة يا اما ترمى جهازك وتشترى واحد فئة عليا يمكن يكون فيه اهتمام بالنوعية دى يا تغير روم جهازك للهندى لانه فيه اهتمام وتحديثات منتظمة اصل الهندى بيدفع فلوس واحنا اخدنا الجهاز صدقة يا اما تبيعه وتشوف شركه تانى ودا اللى فعلا بفكر فيه
اخرى
للأسف مفيش حل ينفع معايا ..
بس من وجهة نظري الموبايل كويس جدا اما بالنسبة للتحديث اعتقد ان بيختلف من قارة لقارة والاولي من دوله الي دولة اخري
0 Likes
ahmed9182
Active Level 3
اخرى
مختلف معاك لاخر الخط وانا حا اشترى الجهاز دا شوفت له مراجعات وكنت عارف انه بروسوسور زبالة واوسخ خامة بلاستيك وسعر مبالغ فيه بس كان عزائى شاشة نوعا ما كويسه وسوفت وير مستقر اما بالنسبة للتحديث فا بالنسبة لى مش مجرد تحديث دا التزام بين الشركة والمستخدم وحكاية القارات والدول دى ما تنفعش معايا يرموه على اى سيرفر واحنا نفلشه ميزة زى الرام بلس المفترض انها نزلت مع تحديث ديسمبر ووصلت للهند وإندونيسيا وفيتنام ودول تانى ثم ان التأخير بدون توضيح اسباب دا فى حد ذاته وقاحة واستخفاف
0 Likes
الفاشل٣
Active Level 10
اخرى
!!المفروض البطارية بتقعد يومين استخدام فل
اما بالنسبة للتحديثات فالواجهة مش هتتغير
0 Likes
اخرى
انا مش قصدي تغيير الواجهة طبعا.
قصدي أداء software فقط.
ولكن باقي الجهاز حلو جدا.
0 Likes