Original topic:

M12

(Topic created on: 01-14-2022 06:12 PM)
270 Views
Mohamedahmed12
Active Level 7
Options
اخرى
السلام عليكم انا حابب اسال سؤال انا لما باجي استخدم الموبايل عادي الاقي اعلانات بتطلع لوحدها وعملت ضبط مصنع وبرده موجوده فا ممكن حل

4 Solutions

Accepted Solutions
Solution
IsmailSalah
Expert Level 4
اخرى
اتأكد من التطبيقات اللي منزلها ،او المواقع اللي فتحتها من المتصفحات وعملتلها سماح

View solution in context

Solution
Anonymous
Not applicable
اخرى
لو بعد الضبط رجعت تاني نفس تطبيقاتك يبقي طبيعي الاعلانات ترجع تاني
لازم تعرف انهي تطبيق او تطبيقات من اللي انت منزلهم اللي بيعملوا كده وتشيلهم او تحجمهم بمعني قفل عليهم العمل في الخلفيه

View solution in context

Solution
amirrowmansis
Beginner Level 3
اخرى
دة فيروز نزل برنامج حماية من تطبيق سامسونج واعمل مسح هتلغى الإعلان اناكان عندي نفس الموضوع

View solution in context

Solution
محمدA73
Active Level 7
اخرى
بلنسبه للفيرس مدير الملفات انزل تحت خالص ولو لقيت ملفات اسمها TXT تحزفها لان دي امتداد ملفات ممكن تكون عاديه وكده كده ملهاش مليون لازمه لو اتحزفت او الامتداد ده يكون فيرس ومتنساش الفيرس في الاول والاخر مش هواء
الفيرس ده ملف ولازم يكون على الجهاز علشان يقدر يشوف شغله وعموما متستهونش بي بنظام الحمايه كونكس اللي على جهازك

View solution in context

15 Comments
Solution
IsmailSalah
Expert Level 4
اخرى
اتأكد من التطبيقات اللي منزلها ،او المواقع اللي فتحتها من المتصفحات وعملتلها سماح
اخرى
انا مش بنزلتش تطبيقات مش معروفه انا بنزل تطبيقات العاديه فانا مستغرب من كده بصراحه
0 Likes
IsmailSalah
Expert Level 4
اخرى
طيب جرب تعمل مسح بيانات لكل البرامج اللي حملتها والمتصفحات وشوف فيه إعلانات هتظهر ولا لا
اخرى
بتظهر
0 Likes
Solution
Anonymous
Not applicable
اخرى
لو بعد الضبط رجعت تاني نفس تطبيقاتك يبقي طبيعي الاعلانات ترجع تاني
لازم تعرف انهي تطبيق او تطبيقات من اللي انت منزلهم اللي بيعملوا كده وتشيلهم او تحجمهم بمعني قفل عليهم العمل في الخلفيه
اخرى
انا مش بنزلتش تطبيقات مش معروفه انا بنزل تطبيقات العاديه فانا مستغرب من كده بصراحه
0 Likes
اخرى
يعني انت عملت ضبط مصنع بدون ما ترجع البيانات تاني؟
اخرى
في حاجات اه وفي حاجات لا
0 Likes
اخرى
يمكن حاجه من الحاجات اللي رجعتها فيها فايروس
0 Likes