Original topic:

Galaxy A12 ( النسخة العادية )

(Topic created on: 01-24-2023 06:17 PM)
52 Views
Shady_Mohamed
Active Level 8
Options
اخرى
يجماعة صدقوني احساسي بيأكدلي كل يوم ان الـ A125f ملهوش اندرويد 13 ف احنا مش عاوزين نستني حاجه مش هتنزلنا ، لٱن ببساطة لو كان هينزل كان نزل في الروم الهندي او اي روم تاني من بدري بس هو منزلش في اي روم لحد دلوقتي والمفروض زي م بيقولو انه هينزل في شهر فبراير طب ع الاقل كان نزل لٱي روم ف الشهر اللي احنا فيه دا ، فـ متنستنوش يا جماعة حاجه مش هتنزل اصلاً لأنكو هتستنو على الفاضى وانا واحد منكو A125f وشايف ان مفيش حاجه بتبشر ان النسخة دي هينزلها اندرويد 13.
وانا مش بأكد الكلام اللي انا قولته انا قولت اللي انا شايفه من وحهة نظري لان ممكن فعلاً ينزل في شهر فبراير بس ازاي وهو منزلش في اي دولة ؟ 
0 Likes
6 Comments
اخرى
هينزل في كل الدول واحدة واحدة فا متسبقش الاحداث
0 Likes
اخرى
صعب ياغالى ... نسخة الناتشو فقط
0 Likes
Shady_Mohamed
Active Level 8
اخرى
مفيش دليل بيثبت انه هينزل، منزلش ف اي دولة لحد دلوقتي وبيقولو ان هينزل في فبراير طب ازاي وهو لسه منزلش ف اي دولة ؟
بعتقد ان اندرويد 12 هو ٱخر تحديث أندرويد نزل لـ A125f
0 Likes
اخرى
والله احسنلك تحول للروم الهندي برضو حتي لو مفيش تحديثات بس هتحس بفرق جدا
samsyngA12
Active Level 5
اخرى
يا جمعة دلوقت هو نزل لي النتشو امبارح و المعروف انو هو بينزل بعد النتشو غير كدا و كدا ان اجهزة معينة من سلسلة جلاكسي A125f هي ال هينزلها تحديث لان سامسيونج سرحت ان فات الاي الي هي بتعتنا ليها تحديث لمدةة تلت سنين ف معنى كدا ان الاجهزة الي نزلة ب اندرويد 11 هي الي هينزلها انما الي نزلة بي انديرويد 10 دي اخرها،، 12 وشكرا يعني الي معاه جلاكسي اي 12 من واحد واحد الفين واحد و عشرين و نزل ب انديورد عشرة ملوش
0 Likes
samsungmena
Expert Level 4
اخرى

Shady_Mohamed

مساء الخير يا فندم مع حضرتك مهاد من سامسونج مصر

بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد

فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجه

بناء على سؤالك

برجاء العلم ان التحديث سيصل الى الاجهزة المحلية فى فبراير 2023

ولو عند حضرتك أى استفسار أخر

موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت