Original topic:

Eyad elsorogy

(Topic created on: 11-25-2022 03:35 PM)
296 Views
eyadelsorogy
Active Level 2
Options
اخرى
لو سمحت انا معايا سامسونج a70 وكنت عايز اشتكى من حاجة وهى ان اخر مرة جالو تحديث كان من شهر 8 اللى فات وكان يوم 8 ولغاية دلوقتى مجلوش اى تحديث بالرغم ان اخر تحديث جالو كان صغير جدا وانا مش عارف هو ليه حجمه صغير كده فنا عايز اعرف هو هيجيلو تحديث امتى بالظبط

image

19 Comments
eyadelsorogy
Active Level 2
اخرى
لا بس مش للدراجادى منا ياما جالى تحديثات صغيرة وبتقى برده محسنة بس دا أصغر تحديث جالى فى حياتى مفيش كده يعنى🤔🤔
0 Likes
mhameda32
Active Level 6
اخرى
ي سيدي بيوفروا باقه النت 😂😂
0 Likes
eyadelsorogy
Active Level 2
اخرى
😂😂😂😂😂😂😂😂 ياسيدى انا راضى اخد من النت بس التحديث يكون كبير كده ملوى هدومه 😂😂😂😂😂
0 Likes
badoood
Active Level 6
اخرى
الشركة مهملة تحديثات الأمان مش عارف ليه والله اخر تحديث جالي كان من شهر ٨ الي فات برضو (galaxy m11)
0 Likes
eyadelsorogy
Active Level 2
اخرى
فعلا يعنى هى تحس بتعمل بمزاجها شوية بتنزل على طول وشوية تعد تفقعك عبال متجبلك تحديث فعلا حاجة رخمة اوى
badoood
Active Level 6
اخرى
بس الأجهزة الي نزلت في ٢٠٢١ مركزين علي تحديثها اكتر من الموديلات قبل كدا
0 Likes
eyadelsorogy
Active Level 2
اخرى
مش عارف معتقدش بس المعروف عمتا ان الموبيلات الفلاجشيب هى اول موبيلات بيوصلها التحديث وغير كده بقيت الموبيلات فى فئة ال a و ال m وعموما اى بلد غير مصر بيوصلها التحديث قبلنا حتى لو الموبايل فى الفئة المتوسطة
samsungmena
Expert Level 4
اخرى

eyadelsorogy

صباح الخير يا فندم مع حضرتك ندي من سامسونج مصر

بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد

فى البدايه بعتذر لحضرتك جدا عن المشكله اللى بتواجه

بناء على سؤالك

بستاذن حضرتك تفعل التحديث التلقائي في حاله استمرار المشكله بستاذن حضرتك تتوجه لاقرب مركز صيانه لمساعدتك

و يمكنك التعرف على اقرب مركز صيانه من خلال الرابط التالي

http://www.samsung.com/eg/support/servicelocation/

ولو عند حضرتك أى استفسار أخر

موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
badoood
Active Level 6
اخرى
طب انا عندي نفس المشكلة بتاعة التحديث بقاله فترة مجاش هنروح مركز الصيانة نعمل ايه
0 Likes
eyadelsorogy
Active Level 2
اخرى
ماشى يافندم بشكرك بس انا كده كده اصلا اوريدى مفعل التحديث التلقائى عشان لما يكون فى تحديث يتحدث على طول بس انا الفكرة انا ليه هروح مركز الصيانة هعمل ايه هناك اصلا
0 Likes