Original topic:

A70

(Topic created on: 06-11-2021 10:31 PM)
165 Views
ربيع999000
Active Level 3
Options
اخرى
عاوز حد يرد عليا من شركه سامسونج بخصوص مشكله في تليفوني الناس الا بترد علي الخاص يكلموني 
6 Comments
Moamen150
Active Level 3
اخرى
قول اي مشكلتك
0 Likes
اخرى
انا جهازي A70 تم تلف الكامرا الاماميه بدون اي مشاكل في التليفون وزهبت لتوكيل لأصلاح والتليفون كان فيه ضمان وتم تغير الكامرا ودفع مبلغ 500 جنه وبعد فتره التليفون جاب نص وتم التحدث لخدمه العملاء وتم تغير نص دفع1600 جنيه وبعد زلك تم تلف سكت الشحن وزهبت الي صديق يعمل فني لأجهزة المحمول وعند فتح التليفون وجدنا التليفون مدمر من جوه وتم التحدث الي خدمت العملاء وكان الرد احنا اسفين يافندم. دي يرضي ربنا .
فين صقت التوكيل والضمير.دي منزر تليفون بالله عليكم انا مش عاوز تليفون جديد والله بس الا عمل كده من مركز الصيانه يتحاسب فرع الزراعيين٢٠٢١٠٣٢٨_٢٣٣٢٤٦_112706.jpg
0 Likes
اخرى
دي يرضي ربنا
0 Likes
Samah-Ahmed
Expert Level 5
اخرى

مساء الخير يا فندم

مع حضرتك سماح من سامسونج مصر

بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد

فى البدايه بعتذرلك جدا عن المشكله اللى بتواجه حضرتك 

أستأذن حضرتك فى التوجه لاقرب مركز صيانه للتمكن من فحص الجهاز ومعرفه المشكله وحلها

تقدر تتعرف على أقرب مركز صيانه من خلال  الرابط الاتى
https://www.samsung.com/eg/support/service-center/

نتمنى حل المشكله عند حضرتك فى أقرب وقت ممكن

ولو عندك أى استفسار أخر

هتلاقينا تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت

شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes
اخرى
حضرتك انا مينفعش اروح مركز صيانه سامسونج بعد الا حصل في جهاز بشكل ده تاني لزم مركز الصيانه يتاخد معاه اكشن بفعله في جهازي آلا واضع أمام الجميع مضمنش تليفوني تاني يخش التوكيل لا معدش عندي ثقه تاني في التوكيل لزم فرع الصيانه يتاخد معاه اكشن ويتحاسب علي فعله في الجهاز بالمنظر ده وحضرتك الشركه كلمتني وقالو ان التليفون اتفتح بره التوكيل بعت لحضرتك يافندم
وقدمت شكو لحماية المستهلك ونا بتابع معاهم
انا مش عاوز تليفون جديد ولا فحص تليفون انا عاوز حقي في الا اشتغل في الجهاز ودمره بالشكل ده ..
والله يعلم .والله المستعان
0 Likes
اخرى
يافندم الجهاز واضح أمامكم انا مبظلمش حد وينفعك ارجع تاني لمركز الصيانه لان مبقاش في ثقه في مركز الصيانه تاني اناعاوز الا اشتغل في جهازي يتحاسب ويبقا فيه رقابه مباشر علي فني الصيانه من الشركه بس لاسف مفيش رقابه علشان كده مركز الصيانه بيفسد مش بيصلح ياريت حل بعيد عن مركز الصيانه وتليفوني ربنا يعوض عليا بس لزم الشركه تاخد اكشن في مركز الصيانه علشان دي مش منزر تليفون
اتصين داخل التوكيل وليه الشركه جايه عليا انا وسايبه الفساد الا عندها صدقوني انا مبظلمش حد والله المستعان
0 Likes