Original topic:

A70

(Topic created on: 12-02-2019 12:01 PM)
405 Views
hossamyoussef
Active Level 8
Options
اخرى
انا بعتذر عن البوستات اللي نشرتها هنا و اتكلمت فيها عن مشكلة سخانة الجهاز لاني الأول كنت شاكك ف الموضوع...بس دلوقتي اتأكدت ...انا لحد.دلوقتي مغير ٣ تليفونات A70 وكلهم فيهم نفس المشكله...فياريت ي شركه محترمه دا اللي اقدر اقوله مش عاوز اقول حاجه تاني تعملو حاجه نظبطو الموضوعا علشان انا واحد من الناس اتخنقت من الموضوع ده تبعتو ابديت يعالجه تلمو الفون من السوق و لو كانت مشكلة هارد وير تتشقلبو علشان انا قرفت والله و شكلي كده بدل م كنت بحب سامسونج و مش بجيب غير اجهزتها هروح اشوف شركه تاني تكون بتهتم بخاماتها و عملائها🤬🤬🤬🤬
26 Comments
اخرى
نفس الموضوع معايه في هاتف A72018 ودخل التوكيل ٣ مرات والله حسبي الله ونعم الوكيل
hossamyoussef
Active Level 8
اخرى
منا روحت قالولي دي سخونه عاديه علشان المعاج قووووي و بتاع ولازم و طالما مظهرش رساله يبقي خلاص و الكلام الفاضي دا
0 Likes
omaralwahsh
Active Level 4
اخرى
انا معايا ال a70 والحمد لله سليم انت ايه مشكلة حضرتك في سخونة لازم اي جوال بشحن بس بدرجة معقولة يعني الجوال ليس من لما تكون لتلعب العاب ا في الشحن السريع هيبقى في سخونة طفيفة اما لو في سخونة غير طبيعية ف دا في مشكلة في الجهاز انا بس عندي ملاحظة هي البطارية بتاعت حضرتك شغالة حلو ولا لا
hossamyoussef
Active Level 8
اخرى
منا عارف ي عم... هو بيسخن لما اطول عليه ف استخدام الداتا او لما احدث البرامج...اول اعمل تنزيل...بس انا كان معايا قبل الجهاز دا حضرتك A6+ مكنش بيسخن...وبعدين انت بتقولي مشكله ف الجهاز انا بقولك دا ٣ فون A70 اامسكه بسبب السخونه و الموضوع مختلف...بالنسبه البطاريه كويسه...هو صحيح مش هو دا اللي كنت متوقعه من اداء بطاريه بحجم 4500 بس يعني يمشي حالها
0 Likes
Egyptianman
Active Level 4
اخرى
عايز اقولك ان حتي ال نوت ١٠ بيسان معاي حسب الشغل ال ب اعمله عليه و أحيانا ب اشتغل و هو في الشاحن و ده طبعا لسه فيه يسخن نار .عايز اقولك حاجة عن تجربة.
اولا فرمت التليفون خالص و استخدمه قبل ما تحط اكونت جوجل بتاعك عليه . لو سخن جامد ده يكون عيب في الجهاز . لاكن لو لقيته طبيعي اعرف ان فيه برنامج عندك هو سبب المشكلة .
hossamyoussef
Active Level 8
اخرى
بس دا بيسخن ف مواقف غريبه...انا عاوز اقولك اني ساعات مبرضاش استخدم الفون و افتح بيانات الهاتف كتير علشان ميسخنش
0 Likes
Michaelrafik
Active Level 7
اخرى
مفيش تليفون مببسخنش
hossamyoussef
Active Level 8
اخرى
كان معايا ال A6+ مكنش بيسخن مع العلم ان دا معدن و دا بلاستيك و المفروض المعدن يسخن اكتر من البلاستيك
Michaelrafik
Active Level 7
اخرى
علي حسب استخدامك في تليفونات قديمه بس ماتيرلز بتاعتها الداخليه احسن من دلوقتي زي الهواويp9 plus
0 Likes