Original topic:

يارب الناس تفهم ده كويس

(Topic created on: 07-25-2021 09:57 PM)
136 Views
1Fady1
Active Level 10
Options
اخرى
هى ليه الناس بقت تتعامل هنا على انه فيس بوك . يعنى ادخل علشان اعرف معلومه مهمه او حاجه . الاقى صباح العنب صباح البطيخ صباح المانجه ومنشورات ملهاش اى ٦٠ لازمه . هو فى ياجماعه . مش فى فيس وبرامج للكلام ده . واكتشفت ان فى ناس كتير كاتبين ومعلقين على كدا كمان يعنى مش لوحدى .
 وهما هما نفس الناس اللى محدش بيعملهم لايك ولا كومنت على الفيس ولا هنا برضه 😃 😃 😃 😃 . لاء كدا كتير ياجماعه والله
 وفى الاخر علشان تلاقى معلومه او افاده تعد تدور ساعه . 🤦🤷‍ ♂️
4 Comments
1Fady1
Active Level 10
اخرى
ي حبيبي فاهم كل ده .. هي الفكره كلها ان ف ميت الف ابلكيشن للحاجات دي .. مش ف الابلكيشن ده
ده مخصص للمشاكل اللي بتواجه الناس ف موبايلتها و ازاي نقدر نحلها اللي عنده حل بيقول و اللي مش عارف اهو عرف و استفاد من الناس
انا من سنه كنت بفتح الابلكيشن ده بيبقي عباره اخبار للموبايلات و معلومات و كده و استفدت كميه معلومات بطريقه رهيبه بسبب بوستات و كومنتات الناس
انما دلوقتي تفتح الابلكيشن ده تلاقيه بقي عامل زي الفيس بوك اللي ينزل منشور مالوش اي علاقه و اللي مش عارف ايه
طب م انتو عندكم الفيس تقدرو تعملوا قيه كل ده
احنا مش مجبرين برضك نفتح نلاقي الحاجات دي حته لو مش متابع
دلوقتى بقلب فيه علشان الاقي حاجه عن موبايلات سام .. مفيش
هو ده اللي بنتكلم فيه بس
ĶHÃŁĘĐ
Active Level 8
اخرى
وانت ياتنح يا ابن التنح يامحروق بتجيب سيرتى ليه دانت مريض وعاهه على المجتمع ياخى ينعل ابو اللى مسكك فون اصلآ غور ياض يا مهزاء زى ما انت عاوز تكتب اللى يعجبك مالك باللى انا بكتبه ياتنح دا انت مقرف بجد بقي شوفلك شغلانه قرفتنى وجاى تقرف الراجل هنا كمان وانت مالك ياخده كوبي ولا يوزعه منشورات ماهو برضه الراجل قرف من امثالك برضه . غور بقي ياتنح عندك ٧٥
بوست ملهومش علاقه بالجروب اصلآ يابرودك
0 Likes
ĶHÃŁĘĐ
Active Level 8
اخرى
واضح بعد ما عدلت البوست ةشيلت كلامك . زى هى هزبه ابوه مثلآ وانك كمان بتوجهلى الكلام فى اخر التعليق على اساس انك بتقراء المستقبل طب خش عدله تانى شكلك وحش يامتربي .
0 Likes
ĶHÃŁĘĐ
Active Level 8
اخرى
خساره فيك الرد والله يامهزاء
0 Likes