Original topic:

مشكله شحن J7 pro

(Topic created on: 04-12-2020 07:47 PM)
225 Views
rigo
Active Level 1
Options
اخرى
بعد التحديث الاخير ليه فترة الشحن بتطول جدا بتوصل ل ٣ او ٤ ساعات لحد ١٠٠%
وهل عندي انا بس ولا عند الجميع واي الحل
49 Comments
grandma1
Active Level 3
اخرى
الشاحن مش نفس مقاس الموبايل ..ممكن بسبب أن الشاحن مش بتاعه أو أن الشاحن محتاج يتغير لأنه مستهلك المشكلة دي بتحصل معايا لو شحنت الموبايل بشاحن مش علي مقاسه
0 Likes
اخرى
الجهاز بيشحن بسرعه والبطايه بتاخد ١٢ ساعه متواصله شغل قولو ماشاء الله😂
zezo3
Active Level 3
اخرى
اول ما اشتريته كانت البطاريه تمام بتشحن بسرعه ساعه ونص بالكتير و يفضل الشحن فيها اليوم كله دلوقتي بياخد وقت اطول ف الشحن و البطاريه مش زي الاول
0 Likes
abo3
Beginner Level 2
اخرى
نفس المشكله معايه الشحن بطيء
0 Likes
mohameemayuo
Beginner Level 2
اخرى
بقالي فتره كبيره بعاني من انخفاض سعر الجهاز في حين اني جايين من الشركه غالي جدا
0 Likes
grandma1
Active Level 3
اخرى
لو سمحتم الستوريچ سبيس قليلة جدا عملت كل حاجة علشان اقدر ازودها ..لغيت بعض الابليكيشنز والصور والڤيديوهات وبنقل حاجات للاس دي كارد وبرضه مافيش فايدة كل ما اجي اعمل شير لڤيديو أو صورة تطلع رسالة تقول فضي الستوريچ من ماي فايلز وبروح علي ماي فايلوآالغي حاجات واحول حاجات للاس دي كارد كارد وبرضه مافيش فايدة مع أن الاس دي كارد فاضية وفيها مساحة كبيرة مش عارفة ليه برضه الستوريچ مليانة ياريت حد يقول لي اعمل ايه
0 Likes
zafeer4
Expert Level 5
اخرى
استعملى تطبيق
العناية بالجهاز
Device Care
وفضى المساحات اللى ها يعرضها علي حضرتك
0 Likes
grandma1
Active Level 3
اخرى
انا عندي نفس الموديل وماعنديش المشكلة دي وظابطة ..الستينج علي اوتوماتيك اپديت جائز المشكلة في البطارية محتاجة تتغير أو في الشاحن نفسه
0 Likes
grandma1
Active Level 3
اخرى
ايه الفرق بين سامسونج برو وسامسونج ديو من ناحية البيرفورمانس وأيهم احدث أو افضل وهل يشتركوا في أي قطع غيار ...البطارية مثلا
0 Likes
grandma1
Active Level 3
اخرى
ايه الفرق بين j7 pro &j7 duo
الكڤر الخلفي للموبايل مكتوب عليه duo
لاكن بيطلعلي علي الشاشة أنه pro
ايه الفرق وهل هناك مشكلة في كده ولما احب اسال عن أي مشكلة في الموبايل هل اقول pro ولا duo
واين أحد السيريال نمبر للموبايل
0 Likes