Original topic:

مشكلة

(Topic created on: 04-28-2026 05:28 PM)
202 Views
Options
اخرى
انا كل مره انزل بوست بتاع One UI 8.5 هيجي على اجهزت ايه وامتى بيتمسح او بيختفي انا مش عارف
لو حد شايف البوست ده يقولي
7 Comments
Karim_Emad
Active Level 4
اخرى
هينزل كوريا ٣٠ أبريل و الشرق الاوسط يوم ٤ مايو بدايه من s25 ultra
اخرى
هى مشكلتي اني منزل بوست عن كدا وبيتمسح من غير سبب
0 Likes
Karim_Emad
Active Level 4
اخرى
*ليه بوستات One UI 8.5 بتتمسح؟*

*1. سامسونج بتمسح التسريبات*
أي بوست فيه "One UI 8.5 هينزل لكذا وكذا" بيعتبر تسريب. المشرفين في Members بيمسحوه خلال ساعة عشان سامسونج لسه ما أعلنتش رسمي. دي سياسة الشركة.

*2. بتعتبره "معلومة غير مؤكدة"*
لو كتبت مواعيد أو أجهزة من غير مصدر رسمي، بيتمسح تحت بند "إشاعات". لازم تحط لينك من Samsung Newsroom أو Sammobile على الأقل.

*3. كلمة "امتى" بتجيب مشاكل*
البوتات بتاعة المنتدى أول ما تشوف "امتى هينزل التحديث" بتعمل Flag للبوست تلقائي لأنه سؤال متكرر مليون مرة.
اخرى
شكرا
RamyELGammal
Expert Level 3
اخرى
هى دى سياسة المنتدى هنا 😂
انا نزلت منشور مرتين بالمصادر عن الهاردوير اللى قل فى ال اس26 عن الجيل اللى سبقه واتمسحوا
اخرى
ده انا كنت بس كاتب One UI 8.5 هينزل امتى عشان ناس كتيرة بتسأل
0 Likes
اخرى
يعني انا تعبت نفسي على الفاضي و نتي على الفتضي 😂