الخـــــوارزم
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:28 PM in
اخرى
انا كل مره انزل بوست بتاع One UI 8.5 هيجي على اجهزت ايه وامتى بيتمسح او بيختفي انا مش عارف
لو حد شايف البوست ده يقولي
7 Comments
Karim_Emad
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:32 PM in
اخرى
هينزل كوريا ٣٠ أبريل و الشرق الاوسط يوم ٤ مايو بدايه من s25 ultra
الخـــــوارزم
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:33 PM in
اخرى
هى مشكلتي اني منزل بوست عن كدا وبيتمسح من غير سبب
Karim_Emad
Active Level 4
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:36 PM in
اخرى
*ليه بوستات One UI 8.5 بتتمسح؟*
*1. سامسونج بتمسح التسريبات*
أي بوست فيه "One UI 8.5 هينزل لكذا وكذا" بيعتبر تسريب. المشرفين في Members بيمسحوه خلال ساعة عشان سامسونج لسه ما أعلنتش رسمي. دي سياسة الشركة.
*2. بتعتبره "معلومة غير مؤكدة"*
لو كتبت مواعيد أو أجهزة من غير مصدر رسمي، بيتمسح تحت بند "إشاعات". لازم تحط لينك من Samsung Newsroom أو Sammobile على الأقل.
*3. كلمة "امتى" بتجيب مشاكل*
البوتات بتاعة المنتدى أول ما تشوف "امتى هينزل التحديث" بتعمل Flag للبوست تلقائي لأنه سؤال متكرر مليون مرة.
*1. سامسونج بتمسح التسريبات*
أي بوست فيه "One UI 8.5 هينزل لكذا وكذا" بيعتبر تسريب. المشرفين في Members بيمسحوه خلال ساعة عشان سامسونج لسه ما أعلنتش رسمي. دي سياسة الشركة.
*2. بتعتبره "معلومة غير مؤكدة"*
لو كتبت مواعيد أو أجهزة من غير مصدر رسمي، بيتمسح تحت بند "إشاعات". لازم تحط لينك من Samsung Newsroom أو Sammobile على الأقل.
*3. كلمة "امتى" بتجيب مشاكل*
البوتات بتاعة المنتدى أول ما تشوف "امتى هينزل التحديث" بتعمل Flag للبوست تلقائي لأنه سؤال متكرر مليون مرة.
الخـــــوارزم
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:38 PM in
اخرى
شكرا
RamyELGammal
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:42 PM in
اخرى
هى دى سياسة المنتدى هنا 😂
انا نزلت منشور مرتين بالمصادر عن الهاردوير اللى قل فى ال اس26 عن الجيل اللى سبقه واتمسحوا
انا نزلت منشور مرتين بالمصادر عن الهاردوير اللى قل فى ال اس26 عن الجيل اللى سبقه واتمسحوا
الخـــــوارزم
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:50 PM in
اخرى
ده انا كنت بس كاتب One UI 8.5 هينزل امتى عشان ناس كتيرة بتسأل
الخـــــوارزم
Active Level 6
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
04-28-2026 05:51 PM in
اخرى
يعني انا تعبت نفسي على الفاضي و نتي على الفتضي 😂