Geno7001
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-05-2025 04:00 PM in
اخرى
تعالى نشرح مشكلة ماينـكرافت معايا!!:-
في البداية لما كنت بلعب ماينـكرافت،كانت آكيد لعبة حلوة و ممتازة و تمام التمام،بس مشكلتها إنها تخلي الجهاز يسخن و برضو اللعبة بطيئة على الجهاز بتاعي و اللي هو سامسونج A13 أبو 4 غيغابايت رام،فـقولت أحذفها و بس!،بس لقيت الجهاز عطاني إختيار إسمه "هل تريد الإحتفاظ بـ بيانات اللعبة؟"،قلت نعم!،هوبا حذفتها عشان كانت بطيئة و مللت منها على العموم،نيجي بعد سنة كده فـ 2024،جربت أحمل أحدث إصدار منها،و كله تمام،هوبا لقيت لما أنزله apk لاحظت قال ليا "هل تريد تحديث التطبيق؟" مش تنزيله! مع العِلم إنني قلت أنا حذفتها قبل كده أصلاً!!،جربت أحذف بيانتها كلها! مش نافع،جربت ZArchiver و مش نافع،ده عملـي عُقدة من اللعبة،كل ما أنزلها apk من أي مصدر ألاقي كاتب "تحديث" و مش تنزيل،و المشكلة هنا إن لو دوست تحديث هـيكتب لي "فشل التحديث بسبب عدم توافق إصدار الـapk مع إصدارك الحالي" و اللي هو أصلاً ولا عندي إصدار حالي ولا ماضي!!،و أنا عايز أنزلها عشان كده محروم من لعبة ولا فيه زيها!!!،من ضمن الحلول اللي إتعرضت عليا "إعمل ضبط مصنع للجهاز" و دي تضحية عشان الجهاز ده و بياناته غالية عليا جداً،فـ لو أنت قريت الكلام ده و وصلت لـ دي النقطة،رجاءًا لو عندك حل ممكن ينفع إعرضوٱ ليا،طالما مافيهوش ضبط مصنع،و بس كده.
5 Comments
cgxv
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-05-2025 04:32 PM in
اخرى
الحل يا غالي هو حاجه من الحلول دي اولا هتعمل اعاده ضبط الاعدادات الموبايل كلها ثانيا هتخش عندك على التطبيقات هتخش عندك على التطبيقات بعد كده لو لقيت تطبيق ماين كرافت من جوه الاعدادات هتمسحه تمام او هتنزل اب تو دهون وبعد كده هتشوف بقى انت هتعمل ايه
cgxv
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-05-2025 04:32 PM in
اخرى
بص اقول لك على حاجه اكتب الرقم بتاعك وانا هبعت لك الخطوات برساله صوت او هكلمك
cgxv
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-05-2025 04:35 PM in
اخرى
عشان بس اقدر ان انا اشرح لك الخطوات بشكل كويس وامشيها معاك عشان لو طلع في مشكله داخليه هنروح نصعد شكوى في سامسونج
Geno7001
Active Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-05-2025 04:36 PM in
اخرى
عشان نختصر
عندك حساب إنستاغرام؟
عندك حساب إنستاغرام؟
cgxv
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
08-05-2025 06:53 PM in
اخرى
عندي تليجرام ومش انستقرام وكمان عندي وتساب انا كنت عايز الرقم عشان اشرح الخطوات واتابعها بالمره انما انا دلوقتي شرحت لك الخطوات وانت عاملها يعني اعمل زي ما قلت لك لو لقيته جوه احذفه تمام بقى انت عايز تعمل ايه وبعدين اصلا انت شكلك كده سوفت وير معدل لان ما فيش حاجه اسمها هل تريد الاحتفاظ ببيانات التطبيق في سامسونج انا بلغي تطبيقات كثيره ما بيجيبليش الكلمه دي خالص