Original topic:

مشكلة بطارية a7 2017

(Topic created on: 05-12-2018 10:23 PM)
119 Views
mrezk
Active Level 6
Options
اخرى
يا جماعة حد لقى حل لمشكلة بطارية a7 2017 البطارية كويسة جدا واستهلاكها ممتاز بس تيجى تشحن توصل ٩٢ وتتقل جدا وتفضل على كدا ساعة مثلا بالرغم انى اليطارية بتكون اكتملت شحن دا بيبان عندى فى برنامج خاص بسامسونج انى البطارية اكتملت لكن نسبة الشحن واقفة عند ٩٢ وكمان فجاة تطلع ل ٩٦ وهى فى الشحن وتقوم نازلة ٩٢ تانى فى نفس الوقت كل دا فى دقايق وتثبت عند ٩٢ وبرضة ابص على البرنامج يقولى البطارية اكتملت شحن ولكن برضة نسبة القراءة ٩٢ وبعد دا كلة فجاة تطلع من ٩٢ الى ١٠٠ فى اقل من دقيقة واخيرا يكتبلى تم الشحن كاملا .. الموضوع دا سواء شحن سريع او قياسى عادى يعنى.. حد حصل معاة كدا ...
ملحوظة رحت التوكيل وعملتى سوفت لثالث مرة واكدلى برضة انى مفيش مشكلة فى الجهاز وكل مرة توكيل مختلف ومكان مختلف .. وفى ناس بتقول بعد سوفت النوجا هيحل المشكلة مش عارف اعمل اية ..
فى صديق هنا عندة نفس المشكلة يارب يكون لاقى حل لانى بصراحة بحب الجهاز دا جدا جدا ومش عايز اخسرة وطبعا مفيش اى امكانية اجيب غيرة ..
0 Likes
24 Comments
Reham1
Beginner Level 2
اخرى
حصلتلي نفس مشكله الشحن روحت التوكيل والحمد لله اكدلي ان التليفون سليم والشاحن لكن جه لشركه ايميل ان الشحن عند ٩٠ يطلع وينزل الي ٩٠ تاني ده حاجه طبعيه وبتفيد الجهاز اول نا يحصل كده اشيله من الشحن لمده ١٠ دقائق واشحنه بعدها هيوصل الي ١٠٠ في السريع
0 Likes
hossamapg
Active Level 1
اخرى
يجماعه المشكله بتاعت الشحن بسب السوفتوير انا رحت التوكيل وأكدوا المعلومه ده والمشكله عندى فى الجهاز كل إلى عنده المشكله تلاقى السوفت إلى عنده نوجى 7.0المشكله سوفت التوكيل مش هيحل المشكله
0 Likes
محمدشديد
Beginner Level 4
اخرى
انا موبيلي نوت ٨ بس البطاريه بتخلص بسرع حتي والجهاز في وضع السكون بيسحب شحن ده عادي ولا ده عيب في الجهاز ارجو الافاده
0 Likes
mrezk
Active Level 6
اخرى
عادى طبعا يسحب فى وضع السكون كلنا كدا بس بيقعد كام ساعة
0 Likes
دودى
Beginner Level 2
اخرى
تحديث نوجا بيصلح المشكله دى
0 Likes