Original topic:

مشكلة اوردر

(Topic created on: 04-17-2026 05:05 PM)
40 Views
MarianAzmi
Beginner Level 2
Options
اخرى
دلوقتي انا عاملة اوردر من سامسونج شوب عشان استعمل الفاوتشر اللي جاي مع s26 ultra.. الاوردر من يوم 17 مارس و حالة الطلب تحت الانشاء و اتصلت اكتر من 5 مرات و عاملة شكوى من يوم 28 مارس و كل مرة اكلمهم يقولولي هنتواصل خلال يومين ايه الحل معاهم 
1 Comment
RamyELGammal
Expert Level 3
اخرى
شكوى فى جهاز حماية المستهلك