Original topic:

مجرد مناقشة

(Topic created on: 03-15-2021 11:32 AM)
45 Views
HaithamEmam
Active Level 6
Options
اخرى
صباح الخير يا شباب..
اولا : موضوع حابب نتكلم فيه بكل بساطة وشياكة وهو ان مجرد ان انا ادخل علي برنامج اعضاء سامسونج بلاقي كل المناقشات او المواضيع كلها بخصوص سؤال عن تحديثات او سؤال عن امتي هيجيلي التحديث.. حابب بس اوضح ان مجرد ما الشركة ترسل ابديت لنوع الموبايل الخاص بحضرتك اكيد هيوصلك يائما ف وقتها او قبل منها بيومين او بعد منها بيومين بس الاكيد انه هيوصل لحضرتك وشركة سامسونج باعته من فترة رسالة لكل عضو موجود علي ابلكيشن سامسونج المواعيد لكل نوع موبايل ف اكيد انا هنتظر الميعاد المحدد وهيظهر عندي في الاشعارات وابدء اعمل ابديت لموبايلي ونقدر نقول مبروك..

ثانيا : انا عضو ف الابلكيشن زي حضرتك بالظبط ولو عندي معلومة عمري ما هأخرها عن حضرتك لكن لو دورنا ف الابلكيشن هنلاقي ان السؤال مكرر بشكل غير طبيعي ١٢ عضو ب ١٢ موضوع بيسألوا نفس السؤال لنفس موديل الموبايل ونفس الاجابة..

ثالثا : موضوعي مجرد مناقشة فقط والاختلاف ف الرأي لا يفسد للود قضية وأحترم اي وجهة نظر مختلفة.. بالتوفيق لكم جميعا..
17 Comments
Anonymous
Not applicable
اخرى
صباح الفل 👍👍
HaithamEmam
Active Level 6
اخرى
صباح النور ❤
Anonymous
Not applicable
اخرى
بس هي فيها برده جزء ايجابي
عشان ساعات السؤال عن التحديث بيفيد ناس عندها مشكلة في التليفون تخص وصول التحديث
علي سبيل المثال حد شاري من الخارج عليه روم مختلف وما فرمطش فا مش بيوصلوا تحديثات لما هيشوف ان الكل نزله هيبتدي يدور وهكذا
HaithamEmam
Active Level 6
اخرى
طبعا كلامك مظبوط 👌🏻
القرشى
Expert Level 1
اخرى
والله كلام محترم بس لو الشركة ماتفرقش بين الدول زى ماحصل مع هاتف A70 تحديث نوفمبر 2020 وصل للعالم كله فى حينها ولم يصل مصر إلا يوم الجمعة الماضى 3/12 متأخرا عن موعده خمسة أشهر دون إبداء أسباب من قبل الشركة هل هذا فيه إحترام لحائزى الهاتف فى مصر
HaithamEmam
Active Level 6
اخرى
تسلم ع ردك.. فعلا احنا عندنا مشكلة حقيقية بان دولة مصر بيوصل التحديثات متأخرة جدا عن اي دولة تانية ودي كلنا بنعاني منها بس اكيد التحديث هيجيلك يعني هيجيلك مفيش مفر 😅
Anonymous
Not applicable
اخرى
هو بصراحه اللي حصل مع ال ايه ٧٠ غريب جدآ وغير معتاد من سامسونج
القرشى
Expert Level 1
اخرى
ربنا عوضنا بالنسخة المستقرة للتحديث بصراحة الهاتف أصبح حاجة عظمة ربنا عوض صبرنا خير . ولكن بعد يأسنا من إرسال التحديث .
YoussefKhaled
Active Level 6
اخرى
سمعت عن ال a70 ?