Onzi
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-22-2026 03:45 PM in
اخرى
دايما بيفصل مش عارف ليه
6 Comments
tamim2022
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-22-2026 04:16 PM in
اخرى
ده بسبب الراوتر هتعمل ريسيت للراوتر كأنك لسة شاريه وتتصل بالشركة قولهم عاوز أعمل كونفجريشن للراوتر .
والواي فاي هيشتغل معاك تاني تمام .
والواي فاي هيشتغل معاك تاني تمام .
Onzi
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-22-2026 04:17 PM in
اخرى
اشمعنا الموضوع ده عندي بس في البيت
tamim2022
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-22-2026 04:37 PM in
اخرى
يعني إيه؟؟؟
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-22-2026 05:14 PM in
اخرى
اضافة إلي كلامه
لو مظبطش الحل ده يبقي غالبا عندك تشويش في الخط تواصل مع دعم مزود الخدمة ويظبطوها من الكبينة
وممكن تتصل بيهم يعملولك كل ده ويعملولك ضبط ويرجعولك اسم الشبكة وكل الاعدادات زي ما هي لو مش عارف تعمل بنفسك
لسة حاصلي الموضوع ده من 3 ايام جربت الضبط ومظبطش وطلع عندي تشويش في الخط
لو مظبطش الحل ده يبقي غالبا عندك تشويش في الخط تواصل مع دعم مزود الخدمة ويظبطوها من الكبينة
وممكن تتصل بيهم يعملولك كل ده ويعملولك ضبط ويرجعولك اسم الشبكة وكل الاعدادات زي ما هي لو مش عارف تعمل بنفسك
لسة حاصلي الموضوع ده من 3 ايام جربت الضبط ومظبطش وطلع عندي تشويش في الخط
Onzi
Active Level 1
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-22-2026 11:25 PM in
اخرى
المشكله عندي في الموبيل بس
معايا موبيل تاني بس مافيش المشكله دي
الموبيل بتاعي A 32 5G
معايا واحد تاني A52
الشبكه شغاله كويس
معايا موبيل تاني بس مافيش المشكله دي
الموبيل بتاعي A 32 5G
معايا واحد تاني A52
الشبكه شغاله كويس
tamim2022
Expert Level 5
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
02-23-2026 06:07 AM (Last edited 02-23-2026 06:07 AM ) in
اخرى
يا ريس ملهاش علاقة القصة كلها تهنيجة ip مع جهاز معين وتلاقي كل الأجهزة شغالة إلا جهازك إنت بيبقى فيه تهنيجة مع الراوتر مع جهاز واحد أو اتنين وهكذا.
عموما زي ما قلت لحضرتك المشكلة فين وإيه حلها.
عموما زي ما قلت لحضرتك المشكلة فين وإيه حلها.