Original topic:

في مشكله في WiFi

(Topic created on: 02-22-2026 03:45 PM)
208 Views
Onzi
Active Level 1
Options
اخرى
دايما بيفصل مش عارف ليه 
6 Comments
tamim2022
Expert Level 5
اخرى
ده بسبب الراوتر هتعمل ريسيت للراوتر كأنك لسة شاريه وتتصل بالشركة قولهم عاوز أعمل كونفجريشن للراوتر .
والواي فاي هيشتغل معاك تاني تمام .
Onzi
Active Level 1
اخرى
اشمعنا الموضوع ده عندي بس في البيت
tamim2022
Expert Level 5
اخرى
يعني إيه؟؟؟
TheUnκn0ωη
Expert Level 5
اخرى
اضافة إلي كلامه
لو مظبطش الحل ده يبقي غالبا عندك تشويش في الخط تواصل مع دعم مزود الخدمة ويظبطوها من الكبينة
وممكن تتصل بيهم يعملولك كل ده ويعملولك ضبط ويرجعولك اسم الشبكة وكل الاعدادات زي ما هي لو مش عارف تعمل بنفسك

لسة حاصلي الموضوع ده من 3 ايام جربت الضبط ومظبطش وطلع عندي تشويش في الخط
Onzi
Active Level 1
اخرى
المشكله عندي في الموبيل بس
معايا موبيل تاني بس مافيش المشكله دي
الموبيل بتاعي A 32 5G
معايا واحد تاني A52
الشبكه شغاله كويس
0 Likes
tamim2022
Expert Level 5
اخرى
يا ريس ملهاش علاقة القصة كلها تهنيجة ip مع جهاز معين وتلاقي كل الأجهزة شغالة إلا جهازك إنت بيبقى فيه تهنيجة مع الراوتر مع جهاز واحد أو اتنين وهكذا.
عموما زي ما قلت لحضرتك المشكلة فين وإيه حلها.
0 Likes