Original topic:

عايزين حل لموضوع سرقة النت من الشارع

(Topic created on: 04-21-2021 03:44 AM)
167 Views
أولm31
Active Level 8
Options
اخرى
أنا أتكدت حالاً أنه الشباب في الشارع و يمكن معاهم بنت يستملون أنترنت الأساسي إللي موجود عليه كلمة السر أنا سمعتهم كان يقول حد معاه نت فبدأ أشك و أنا شاكك من الأول لأنه كان في أثنين قاعدين في الشارع و شغالين على الموبايل هما الناس يفكرون في أستغلال أي شيء من أجل دوافع شخصية أيه ده ما يهمهم أحد 😐🤨🙄 أكمل هما أول ما شغالين النت أنا مفتوح شباك البيت و سامع كل حاجة و أنا بذاكر أول ما خلصت فتحت النت سكت الجماعة أول ما قفلت بثواني يقول لهم النت قطع أنا بحثت على اليوتيوب عن تطبيقات تعمل باند للشخص صاحب الشبكة و أنا سامع دلوقتي واحد يلف بالمتسكل حول البيت أطلب لهم الشرطة ولا أيه🤣🤣 عايز حال أنا عندي راوتر عادي من غير كلمة هل ممكن يكون دخل على باسورد الأساسي منه أصله العلم الرقمي ملهوش حدود لذلك بسأل و مشكلة الأخطاء عندي راوتر أتصالات و لكن يشتغل على we عادي عايز حل سريع ، عشان أخلص منهم و كمان ألعب على الأنترنت برحتي😂 عايز ردود أفعال سريعة و إذا فادة بعمل لها تم الحل عشان من يقرأ إللي كاتبه يستفاد.

image

أنا عامل كلمة السر على رقم تلفون هما أكيد عارفين أنه رقم تلفون 

12 Comments
IsmailSalah
Expert Level 4
اخرى
اعمل فلتره الاجهزه من إعدادات الراوتر وغير باسورد الشبكة والاسم وأعملها اخفاء مفيش واحد يقدر يفتحها حتي لو معاه الباسورد
أولm31
Active Level 8
اخرى
ما أنا مش عارف أفتح الأعدادات 😂
0 Likes
IsmailSalah
Expert Level 4
اخرى
اكتب 192.168.1.1 من اي متصفح
أولm31
Active Level 8
اخرى