Original topic:

طارق

(Topic created on: 04-07-2023 04:51 PM)
277 Views
Tarek07
Active Level 4
Options
اخرى
هو فيه طريقة اخد بيها اسكرين شوت لما اسحب الشاشة ب ٣ صوابع وكدة في a23 ولا لأ ؟
4 Comments
اخرى
ممكن تفعلها فيي الاعدادات ال عندك وفيه كذا طريقه ش شرط ٣ صوابع
0 Likes
Tarek07
Active Level 4
اخرى
مش عارف منين في الإعدادات
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
اخرى

Tarek07

مساء الخير يا فندم مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا علي مشاركتك معانا ونتمنى لحضرتك يوم سعيد
  بناء على سؤال حضرتك
و لعمل screen shoot لقطه للشاشه 
من خلال الخطوات الأتيه : 
اما عن طريق power + volume down
وممكن التقاط سكرين شوت من خلال الخطوات التالى
 الضبط
← الميزات المتقدمة 
←  الحركات واإليماءات 
 ← مفتاح السحب براحة اليد لاللتقاط لتنشيطه
و ممكن من خلال السحب بيدك إلى اليسار أو إلى اليمين بعرض الشاشة
لو فى أى سؤال تانى عند حضرتك ممكن توضحهولنا 
واحنا تحت أمرك فى أى وقت وفى خدمتك دايما 
شكرا  لحضرتك و لوقتك

0 Likes
MohSoliman
Active Level 1
اخرى
مش موجوده في a23 السحب براحة اليد
0 Likes