Original topic:

سكرينه

(Topic created on: 07-08-2020 03:25 PM)
267 Views
ebtesamayman
Active Level 5
Options
اخرى
حد عندوا نوع اسكرينه مبتبطئش سرعة البصمه لسامسونج ايه ٥٠   
0 Likes
5 Comments
اخرى
جيلاتين او
9h
0 Likes
ebtesamayman
Active Level 5
اخرى
تمم شكرا جدا
0 Likes
اخرى
العفو
0 Likes
MygalaxyA71
Active Level 6
اخرى
الاسكرينة إللى ضد التبصيم بتكون تقيلة شوية .. لكن على العموم كل الاسكرينات زى بعضها .. ممكن تشغلى خاصية حساسية اللمس من إعدادات الشاشة ... و كمان ممكن تسجلى بصمة الاصبع الواحد مرتين أو ثلاثة ... و تشيلى الاسكرينة الخفيفة إللى بتبقى جاية مع الموبايل بحيث ميكونش فيه غير اسكرينة واحدة فقط ... دى كل الحاجات إللى ممكن تسرع البصمة ... انا كان معايا a50 و عملت كده و البصمة مكنتش بتغلط كتير .... شكرا
0 Likes
ebtesamayman
Active Level 5
اخرى
تمم شكرا جدا
0 Likes