Original topic:

تحديث الهاتف

(Topic created on: 09-10-2022 03:49 PM)
280 Views
RANAqwq
Active Level 1
Options
اخرى
متي يوصل اندرويد 12 وواجهه one ui 4.0 لهاتف a12 سامسونج 
0 Likes
12 Comments
AmrMuhamed
Active Level 6
اخرى

توقعي وصول التحديث خلال الشهر الحالي بنسبة كبيرة او بالكثير لحد الشهر القادم و إن شاء الله هيوصلك التحديث

RANAqwq
Active Level 1
اخرى
تمام شكرا بس كنت عايزه أسأل انا وصلني تحديث اندرويد ١٢ بس مفيش شكل الساعه الجديد او منظهر الواجهه الجديد فمعني كده هيجيلي تحديث تاني تبع الساعه الجديده والواجهه الجديده صح ولا لا؟
وشكرا علي ردك
AmrMuhamed
Active Level 6
اخرى

إن شاء الله مع تحديث اندرويد 12 هتلاحظي تحسينات و تغييرات جديدة علي الموبايل 
لكن علشان نتأكد ان الموبايل شغال مع اندرويد 12 هنفتح الإعدادات ثم هنتبع الخطوات كما في الصور 

في حالة وصول التحديث المفترض عند خانة اصدار الاندرويد مكتوب " 12 "

و هنلاقي رقم 4 او 4.1 عند اول خانة باسم One UI Version

في حالة وجود ارقام إصدارات اقل يبقي لسه التحديث موصلش و توقعي إن شاء الله في اقرب وقت هيوصلك التحديث

RANAqwq
Active Level 1
اخرى
اه انا شفته بس الواجه كانت one ui 4.0 مش 4.1
0 Likes
AmrMuhamed
Active Level 6
اخرى

بخصوص سؤالك عن مميزات اندرويد 12 مع الواجهة الجديدة OneUI 4

التحديث قدم مميزات كتير لو حضرتك مهتمة تعرفي كل الجديد هضع فيديوهات شرح للميزات بالتفصيل و كيفية الوصول لها و الإستفادة من كل التغييرات 

ملحوظة فيه بعض المميزات غير متوفرة علي جميع هواتف سامسونج بسبب اختلاف الهاردوير و علي حسب قدرة الهواتف علي تشغيل الميزة و لكن معظم التغيرات هتلاقيها متاحة إن شاء الله علي موبايلك مع التحديث الجديد 

https://www.youtube.com/watch?v=fdoBhebiBBg

https://www.youtube.com/watch?v=vaH9OTiV2LI

0 Likes
RANAqwq
Active Level 1
اخرى
تمام شكرا بجد
AmrMuhamed
Active Level 6
اخرى

بما ان وصلك و الحمد الله واجهة OneUI 4 
ده معناه ان جهاز حضرتك شغال علي اندرويد 12 و بتستخدمي احدث نظام تشغيل متاح للموبايل 
ممكن سامسونج تقرر في المستقبل تنزل تحديث فرعي اخر للموبايل مع OneUI 4.1
و لكن هتلاقي معظم التغييرات و المميزات الجديدة موجودة بالفعل و متوفرة إن شاء الله مع OneUI 4.0

0 Likes
Shady_Mohamed
Active Level 8
اخرى
بنسبة 100% انه هينزل الشهر دا لأن الشهور اللي فاتت كانت بتتأجل عشان التحديث مكنش نزل في اي دول لكن الآن التحديث وصل لجميع الدول ومصر طبعا متعودة توصل التحديث آخر الدول ف التحديث نزل لكل الدول فـ هينزل لمصر في الشهر داا لانه نزل لـ كله
RANAqwq
Active Level 1
اخرى
إنشاء الله متشكره لردك