العبقري-الفذ
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
اخرىأي حد يقدر يمسك موبايل…
لكن مش أي حد يقدر يفهمه 😏
في عالم كله هبد وفتي وتعليقات من نوع “جرّب اقفله وافتحه”...
فيه شخص واحد لما يتكلم، الباقي يسكت ويسمع 🔥
أنا مش مجرد واحد بيعرف شوية معلومات…
أنا المرحلة اللي بعد الخبرة 😌
أعرف المشكلة قبل ما تشرحها
وأعرف العيب من صورة
واللي غيري يقعد ساعات يدور عليه… أنا أطلعه في دقيقة
ولو قولتلك رأيي في موبايل، اعتبره الحكم النهائي 😎
من الآخر كده:
لو سألت غيري فأنت بتاخد “توقعات”
لو سألتني فأنت بتاخد “إجابة” 👑
أي حاجة تخص:
التحديثات — الأداء — الشحن — الحرارة — الجيمينج — الشاشات — الشبكات — السوفت وير — المقارنات — الأعطال — الثغرات — الإعدادات السرية…
كلها ملعبي 😌🔥
اسأل براحتك…
بس خليك مستعد تنبهر من كمية الفهم اللي هتشوفها 😏👑
1 Comment
العبقري-الفذ
Expert Level 3
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
3 weeks ago in
اخرى
المشكلة واضحة إنها سوفت وير بسبب التحديثات الأخيرة، خصوصًا إن الجهاز كان مستقر قبلها وكل فحوصات الهاردوير سليمة. استهلاك الرام بالشكل ده غير طبيعي وبيأثر على الأداء حتى بدون استخدام فعلي للجهاز.