Original topic:

الروم الهندي

(Topic created on: 09-07-2022 02:21 AM)
65 Views
HamadaHarby
Active Level 5
Options
اخرى
أنا اشكر أستاذ رامي المنشور بتاعو ساعدني انزل الروم الهندي،الروم الهندي أحلى من المصري مليووون مرة😀😀 التليفون A71
المميزات:
1:سلاسة في التليفون
2:البطارية بقتاحلى بكتير
3:في مميزات جديدة
4:مفيش عيوب خالص

عيوب المصري:
1:ابطئ شوية من الهندي
2:البطارية أضعف من الهندي
Superman400
Active Level 6
اخرى
مبروك يا باشا و استمتع بالتليفون و هو فى ايدك هتلاقى تليفون جديد
Anonymous
Not applicable
اخرى
اعمل ازاي الموضوع ده ف S22 5G
0 Likes
MuhammadYosri
Expert Level 5
اخرى
لاء طبعا الكلام ده غلط لان كل الرومات واحد بس عشان انتوعملت سوفت واستعادة ضبط المصنع لاقيت الجهاز حلو معاك وهو يفرق ايه المواطن الهندي عن المصري عشان سامسونج تفضله في السوفت
اخرى
كلامك شبه مظبوط لأن البطارية في الاسبوع الاول تقريبا بتتعرف علي الاستخدام فعشان كدا بنحس ان البطارية احسن من الاول لاكن مع مرور الوقت بترجع زي الاول تماما لاكن اللي يتعارض مع كلامك ان في مميزات في السوفت الهندي عن المصري فمثلا في هواتف في السوفت المصري مفيهاش المجلد الامن في حين ان نفس الهاتف في السوفت الهندي موجود به الامكانية دى 😊
MuhammadYosri
Expert Level 5
اخرى
المجلد الآمن علي حسب نوع الجهاز مش كلهم
0 Likes
Anonymous
Not applicable
اخرى
هو للاسف المواطن الهندي بيفرق كتير عن المصرى عند سامسونج وعند اغلب الشركات العالمية
وسامسونج الهند من انشط فروع سامسونج علي مستوي العالم وتلاقي جزء كبير من تطبيقات سامسونج علي جالاكسي ستور خاصين تطويرها لسامسونج الهند

وفي تطبيق لتحسين مساحة التخذين حصرى للسوفت الهندي ومن تطوير سامسونح الهند
وطبعآ موضوع المجلد الامن اللي في التعليق السابق
MuhammadYosri
Expert Level 5
اخرى
سامسونج الهند نفسها بتطور تطبيقات ودي ميزه عندهم انما موضوع التفضيل ده عشان هما تعدادهم اكبر من هنا بكتير فالمبيعات اعلي بكتير طبعا عشان كده الاهتمام بيهم من حيث التحديثات اكتر من اي دوله
Anonymous
Not applicable
اخرى
كلام سليم يعني طلع فيه تفضيل اهو بغض النظر عن اسبابه
هي الامارات والسعودية مجتمعين اخبار تعدادهم ابه وشوف فرق المعامله
احنا خلاص راحت علينا جامد 😆
MuhammadYosri
Expert Level 5
اخرى
لاء انا قصدي علي التفضيل في التحديثات والسعوديه زينا زبها زي دول اوروبيه وغيرهم كتير انما الإمارات عشان هي بالنسبالهم مركز الشرق الأوسط فليها تمييز
0 Likes
MrMedhat82
Active Level 1
اخرى
اتمني حد يساعد أن انا انزل اندرويد 12 علي هاتف a50
0 Likes