Original topic:

الاشعارات

(Topic created on: 08-08-2025 03:30 PM)
132 Views
mosalah0
Active Level 6
Options
اخرى
جماعة موبيلي a52 وكان لما بيجيلي اشعارات من التطبيقات كان عند الكاميرا كده بينور دلوقتي لمبة الاشعار دي مش موجوده خالص حد حصل عندة كده ؟؟
0 Likes
1 Comment
SamsungModerator4
Moderator
Moderator
Options
اخرى

مساء الخير يا فندم مع حضرتك اية من سامسونج مصر
بنشكرك جدا على طرح سؤالك وبنتمنى لحضرتك يوم سعيد
بناءا على سؤالك

بالنسبة لمشكلة الكاميرا
يرجى التحقق من خلال بعض الخطوات (الإعدادات > الأمان والخصوصية > التحديثات تحديث نظام Google Play > التحقق من وجود تحديث وتثبيت)
يفضل عمل اختبار للكاميرا
عن طريق كتابة الكود التالى فى جهات الاتصال
*#0*#
واختيار mega cam والتأكد هل المشكلة مستمرة ام لا
واختيار front cam والتأكد هل المشكلة مستمرة ام لا
يرجي التاكد من خلال الخطوات التالية
1- نقوم بالدخول على الكاميرا
2- ثم الدخول على الضبط
3_ نقوم بعمل اعاده ضبط لاعدادات الكاميرا
فى حالة ان المشكلة مستمرة يرجى اعادة ضبط المصنع للجهاز
الضبط - الادارة العامة - ارجاع - اعادة تعيين بيانات المصنع - اعادة تعيين الجهاز - مسح الكل
قبل البدء في هذه الخطوة, يرجى نسخ بيانات الهاتف.ويمكن تحزينها من خلال الرابط التالي الخاص ببرنامج Samsung smart switch
http://www.samsung.com/eg/support/smartswitch/BR>>
ولو عند حضرتك أى استفسار أخر
موجودين تحت أمر حضرتك وفى خدمتك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes