Original topic:

اخر مرة نتعامل مع سامسونج

(Topic created on: 05-15-2022 06:38 PM)
147 Views
Anonymous
Not applicable
Options
اخرى
الجملة دي بقت منتشرة بين المستخدمين بكثرة بسبب تأخير التحديثات وعدم الالتزام بالمواعيد المعلنه وعدم الاعتذار عن خلف الميعاد وبدون ابداء اي اسباب منطقيه للتأخير ده .

لازم نكون متأكدين ان هواتف سامسونج حلوه او علي الاقل هي افضل الموجود حاليآ ومن كذا سنة فاتت
لو انت كا مستخدم مش بتحب ال IOS وبتتخنق منه زي حالاتي يبقي تاني سامسونج افضل الموجود بالنسبة للاندرويد .

المشكلة مش في سامسونج المشكلة في الوكيل ( او الوكلاء ) المصرى والموضوع ده ليه حلول بدل ما تخسر هاتف كويس عشان حاجه بسيطه

انا مش عارف ليه الناس ماسكه في السوفتوير المصرى !!!
عندك ٣ دول في اسيا سوفتوير ممتاز بدون مشاكل التحديثات بتوصل قبلنا بشهر وشهر ونص وعليها تسجيل مكالمات رسمي زي المصرى .
ولو التسجيل مش فارق عندك كل السوفتوير الاوروبي ممتاز برده ونفس الشئ للتحديثات .
طريقة تركيبه علي الهواتف سهلة واغلبيتنا هيقدر يعمله بنفسه في البيت .
وده سوفتوير رسمي لسامسونج يعني الهاتف يفضل رسمي بالنسبة لسامسونح ومرخص بالنسبة لجوحل وكل الخدمات تشتغل عادي زي المجلد الأمن السامسونج باس السامسونج هلث الي اخره وتستقبل تحديثاتك الهوائيه عادي وقت صدورها للبلد اللي هتختاره .
ونرتاح من سوء المعامله ده وكمان يبقي اداء الهاتف واستقبال الشبكات افضل .

الموضوع بسيط ومش مستاهل حد يزعل نفسه .
52 Comments
Anonymous
Not applicable
اخرى
ده الرد اللي جالي علي الخاص بخصوص المنشور ده
قاعدبن بتعملوا ايه مع الفشل الذريع ده !!!Screenshot_20220515-175530_Samsung Members.jpg
KarimMohammed
Active Level 7
اخرى
دي ريبورتات رد آلي تقريبا مش أشخاص
Anonymous
Not applicable
اخرى
للاسف اشخاص بس بتختار من ردود سابقة الاعداد
بالشبه كده يعني 😀
KarimMohammed
Active Level 7
اخرى
اه زي شركة وي كدة 😂
Anonymous
Not applicable
اخرى
😀😀👍
تمام
KarimMohammed
Active Level 7
اخرى
أنا عن نفسي نفسي اجرب السوفت الاوربي بس عندي خبرات سابقة مع شاومي كنت دائما بحط رومات معدلة بس بصراحة مقلق اجرب في سامسونج خايف ابوظ الموبايل لأن الحوار مش بالسهولة دي خالص خصوصا لو انت النور قطع عليك فجأة أو الكمبيوتر رستر أو قفل فجأة كل دي مخاطر تعرض الموبايل للهلاك بمعني الكلمة
كانك ماسك حديدة مش تليفون
عشان كدة أنا مضطر استني الهوائي اللي واثق من انه هيتاخر جدا علي بال مايوصل
Anonymous
Not applicable
اخرى
هفترض معاك ان ده صحيح في حالة قطع كهرباء يبقي ده قضاء وقدر زي ما الهاتف ينط من ايدك لوحده وبتحصل كتير وينزل ٣ حتات 😀
خلي الكهرباء تقطع براحتها ما تقلقش كل ده ليه حلول وسهله برده
يا سيدي جهز حاجتك من نسخة والكلام ده علي فلاشه وروح لاي حد عنده لاب لو معندكش ويكون مشحون
KarimMohammed
Active Level 7
اخرى
طب قولي الطريقة ازاي وانا هجرب، وهل ينفع ارجع تاني السوفت القديم الرسمي ولا لا
Anonymous
Not applicable
اخرى
الرجوع متوقف علي الاتي
لو هاتفك خارج من علبته اندرويد ١١ او اعلي يبقي مفيش رجوع للمصرى وصدقني عمرك ما هتفكر ترجع الا لو شارب حاجه 😀
لو خارج من العلبة ١٠ او اقل الرجوع متاح وقت ما تحب