Original topic:

اجمل روايات

(Topic created on: 01-05-2020 10:20 PM)
259 Views
احمد٣٤٥
Active Level 3
Options
اخرى
(الحلقة الحادية عشر) من رواية بنوتة مسترجلة قفل يوسف الباب و راح و دخل عشان ياخد دوش و فجأة سمع جنا بتصوت جامد اوى.......... 
جنا:ااااااااااااااه يوسف قفل المية بسرعة و لف بشكير على وسطو وراحلها يوسف و لما فتح الباب لقاها واقفة فوق السرير و بتعيط:
مالك فى اية جنا بعياط:
انت بقالك كتير مش بتيجى الفيلة دى يوسف:من ساعة ما جبتها مدخلتهاش لية جنا بعياط:أ..اصل في فار عدا ادامى يوسف باستغراب:نعم ياختى و انتى عاملة كل دة عشان فار....انزلى جنا:يوسف بلاش مش هعرف انزل يوسف:انا قلت انزلى و بطلى دلع جنا لسة بتنزل لقت الفار طالع من تحت السرير و يوسف كان واقف ادام السرير فاتخضت ووقعت من على السرير راح يوسف مسكها من وسطها جنا بعياط وهى ف حضن يوسف:يوسف مشيه انا بخاف اووى يوسف و هو بيطبطب عليها:خلاص اهدى هو طلع برة خالص....اهدى يا جنا خلاص جنا وخدت بالها ان يوسف حاضنها كل دة فبصت ف الارض واتكسفت:ا..انا اسفة محستش بنفسى يوسف و هو خارج:عادى ولا يهمك جنا:هو انت هتحبسنى تانى يوسف:لا... جنا:اوك...طب انا عايزة موبايلى يوسف بسخرية:عشان تكلميه صح جنا:اكلم مين انـ.... يوسف:خلاص خلاص خدى اهو يوسف سابها و مشى و دخل اوضتو و تانى يوم صحى على صوت موبايلو يوسف بنوم:الو احمد:اذيك يا جو يوسف:تمام يا احمد انت عامل ايه احمد:الحمد لله...جنا عاملة ايه يوسف:كويسة الحمد لله احمد:اصل انا لما كنت بكلمها اخر مرة فجأة لقيت الخط قطع و كنت انت بتزعق يوسف:ثانية واحدة بس كنت بتكلمها امتى احمد:اول امبارح بليل ليه يوسف:ها اة اصل انا كنت بهزر معاها بس احمد:ممممم ماشى ابقى سلملى عليها يوسف:الله يسلمك يوسف لنفسو:اديك طلعت ظالمها يا جو يوسف قام لبس و نزل لقى جنا اعدة ف الريسبشن بتتفرج على التى فى يوسف:صباح الخير جنا:صباح النور يوسف:احنا المفروض نسافر الهانى مون انهاردة بليل جنا:اة منا عارفة يوسف:لو مش حابة انا ممكن الغى و نطلع بأة حجة جنا ببرود:شوف انت عايز تعمل اي و اعملو انا مش فارقة معايا يوسف:انتى بتتكلمى ببرود كدة ليه جنا:والله دى حاجة تخصنى يوسف:انا غلطان انى بتكلم معاكى اصلا....و ابقى جهزى الشنط جنا:طيب .............................................. عدا اليوم و سافرو شرم الشيخ وكانو حجزين سويت ف الفندق و لما دخلو السويت جنا:هو السويت سينجل يوسف:اة امال هيبقى دبل انتى ناسية اننا متجوزين جنا وهى بتاخد مخدة و لحاف:طيب يوسف:راحة فين جنا:هنام برة فى مانع يوسف:لا خليكى انتى انا هطلع انام برة جنا:طيب احنا هنعد هنا اد ايه يوسف:اسبوعين جنا بضيق:طيب ................................. وتانى يوم منة اعدة بتلعب ف الموب و حاطة الهاند فرى بتسمع اغانى و كانت لابسة بيجامة شتوى بناتى فجأة لقت باب اوضتها بيفتح منة:اية دة انت اية اللى جابك هنا يا احمد احمد:فى واحدة تقول لخطيبها كدة بردو منة:انت بتهزر انت ازاى تخش الاوضة ابل ما تستأذن احمد:اولا انا لما سألت خالتو قالتلى انك مش نايمة و اعدة عادى ثانيا انا دخلت خاتلو من شوية من غير ما تخدى بالك تشوفك ثالثا ودة الاهم انتى وحشتينى اوووووووووى منة بكسوف:وانت كمان احمد:و انت كمان بس منة:انت عايز اية دلوئتى احمد :عايزك تلبسى عشان هخرجك حالا منة:ماشى طب اطلع برة احمد:لية منة:عشان اغير هدومى احمد:مانا هغمض عينى منة:برة يا احمد احمد:هههههههه حاضر متتأخريش .................................. و فشرم الشيخ يوسف صحى و دخل الاوضة ملقاش جنا وراح بص من البالكونة لقاها واقفة على البحر راح لبس ونزلها يوسف و هو جاى من وراها:انتى اية اللى نزلك جنا:خضتنى يوسف:لا الف سلامة..نزلتى لية من غير ما تقوليلى جنا:عادى ليا مزاج اعد عالبحر شوية يوسف:طب بعد كدة ابقى استأذنى جنا:ههههه والله استأذنك ليه يوسف:هو انا مش جوزك جنا:ااااة دلوئتى بقيت جوزى ها يوسف:جنا متستفزنيش جنا بعصبية:انا بردو اللى بستفزك انا اللى كل يوم احرق دمك انا اللى على طول و لا على بالى حاجة ..انا اللى بخرج و بسهر و لا اكن ف حد مرمى ف البيت و المفروض انى عروسة....لا تصدق انا اللى بستفزك فعلا......و سابتو ومشيت يوسف فضل واقف عالبحر شوية و طلع السويت ملقهاش و سمع صوت ميه عرف انها بتاخد دوش و بعد نص ساعة خرجت جنا و كانت لابسة برنس ابيض ويوسف اول ما شفها تنح جنا:انت....انت يوسف:انا ايه جنا:اطلع برة يوسف:ها....ماشى خارج جنا اتكسفت اوى و غيرت هدومها و خرجت جنا:كنت عايز حاجة يوسف:لا بس كنت هقولك تاكلى جنا:لا شكرا يوسف:انتى مكلتيش بقالك كتير جنا(غريبة اية الاهتمام دة والحنية دى):هبقى اكل يوسف:اوك ................................ عدا يومين وجنا ويوسف بيتعاملو مع بعض ببرود جنا كانت بتكلم منة منة:الو جنا:اذيك يا منة منة:تمام الحمد لله انتى عاملة ايه جنا:اهو الحمد لله منة:مفيش جديد جنا:عادى بنتعامل مع بعض بس ببرود منة:طب ضايقك ف حاجة جنا وهى بتدخل البلكونة:ماهو برودو دة اللى ........ قاطع جنا منظر يوسف و هو اعد ع البسين مع بنت و اعدين يهظرو منة:الو....جنا روحتى فيين جنا:انا اهو منة:مالك جنا:يوسف اعد ع البيسين مع بنت واعدين يهظرو منة:حلوة جنا:دة وقتو منة:ردى بس البنت حلوة جنا:اة اووووى منة:يبقى عمرو ما هيبصلك طول مانتى عاملة زى عم عبدو البواب جنا:منة انا مش هغير نفسى عشان حد منة:بصى الاهم دلوئتى البسى اى حاجة حلوة وانزلى اعدى على طرابيزة تانية و مش تديهم اى اهتمام و اما تنزلى اتصلى بيا جنا:اوك باى منة:باى و لبست جنا بضى ازرق نص كم و جبنز اسود ولمت شعرها ديل حصان و ملبستش النضارة ونزلت و................................................. يتبع.
0 Likes
0 Comments