Original topic:

a70

(Topic created on: 07-13-2020 10:23 PM)
246 Views
ahmedcapo1010
Active Level 6
Options
إرشادات المجتمع
يا جماعة والله سامسونج ازبل شركة في نصنيع الموبيل  خامات زبالة وسوفتوير ازبل شركة بطيئة جدا في التحديثات ويريت التحديث بيصلح الموبيل دي بتبوظ الموبيل والبطارية وبتنقص من جوده الكاميرات شركة حسبنا الله ونعمه الوكيل  فيها نصيحه في شركات والله احسن منها الف مرة زي هواوي وشاومي والله هواوي رغم انها ضركة صينية بس والله العظيم اقل موبيل  عندها احسن  من الفلاجشيب بتاع سامسونج  ازبلة تجربة مريت بيها  سامسونج اسم بس
12 Comments
Samsung_ToVGokg
Beginner Level 3
إرشادات المجتمع
سامسو٥ دي احلى شركة في العالم
0 Likes
abdelhadi
Active Level 1
إرشادات المجتمع
معايا نوت 10 بلس و بقولك شركة قذرة
AhmedSamS8P
Active Level 6
إرشادات المجتمع
ايه مشاكل نوت ١٠؟
0 Likes
إرشادات المجتمع
لامؤخذة شوف انت مين الى اداك خازوق ف الفون وشوف الفون تصنيع اى الاول واحكم الفون لو فيتنامى هتشوف تجربه خياليه ولو صينى شوف انت اخدت الخازوق من انه جنب 😂
0 Likes
ahmedcapo1010
Active Level 6
إرشادات المجتمع
انا مستخدم زي زيك والله والموبيل فتنامي والله
إرشادات المجتمع
ع فكر سامسونج الشركة الى بتقدم دعم كويس غض النظر انى معايا A30s مش A70 و نفسي اشيله الصراحه ومرتاح فيه المشكله فى المستخدم مش متاقلم مع الفون و تغيب الشركه ف تصليح شي دا بيرجع لضخامت السوفت وير الى حضرتك الشركة بتفكه كودكود وتصلح المشاكل الى فيه و بتبنيه تانى و ترجع تعمل كدة يجى ٧٠ مرة هلشان يحلو مشكه بسيطه و المفرود وحقهم انها تقعد اكتر منشهرين او ثلاثه شهور ع ماتبعت التحديث قدر تعب الناس الى ف الشركة مش الشركة العامه مع تحياتى
0 Likes
abdelhadi
Active Level 1
إرشادات المجتمع
من التوكيل يا وحش انا مش خرم😂
ahmedcapo1010
Active Level 6
إرشادات المجتمع
والله انا مستخدم عادي والله العظيم ولسه مغير من هواوي لسامسونج قريب والله لا ليا دعوه بحد وربنا يشهد ع كلام مني لله لو كنت تبع توكيل او تبع اي شركه
ahmedcapo1010
Active Level 6
إرشادات المجتمع
دي نصيحه وتجربه مريت بيها