Original topic:

مشكله تحديث نوت ٩

(Topic created on: 07-11-2020 08:03 PM)
175 Views
ĘŠŁĄM
Active Level 6
Options
إرشادات المجتمع
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 في حل بسيط عشان تيجي التحديثات عن تجربه بفضل الله
معي جهاز نوت ٩ لم يصل له تحديث من ١ مارس
جبت شريحه مصريه وحتيطها  لحالها بالهاتف وعملت ضبط مصنع ولمي جه الجهاز يفتح طلع لي اختيار اريد استخدام اي شريحه او يبقي الاستخدام الحالي
اخترت شريحه ١ اللي عليها الشريحه المصريه بعدها الجهاز عمل اعاده التشغيل تقريباً دقيقه  وبعد مفتح دخلت علي التحديثات طلع لي تحديث يونيو 
ملحوظه( الشريحه المصريه  لازم تكون شغاله وفيها شبكه)
وكمان جه معاه تسجيل المكالمات مدمج 😊
ان شاء الله تظبط معاكم

image

image

18 Comments
AseelAntar
Active Level 1
إرشادات المجتمع
ما فهمت ايش لازم عشان يتحدث الجهاز؟
0 Likes
ĘŠŁĄM
Active Level 6
إرشادات المجتمع
شريحه مصريه حطيتها وعملت ضبط مصنع كدا الجهاز يتعدل الفراموير بتاعه لدوله مصر وبعدها ييجي التحدث
0 Likes
AseelAntar
Active Level 1
إرشادات المجتمع
صعبة لازم أعمل ضبط مصنح أنا آخر تحديث كان شهر مارس
ĘŠŁĄM
Active Level 6
إرشادات المجتمع
ده حل او تنتظر لحين سامسونج السعودية تنزل التحدث
فكره الموضوع انه بيتغير الفراموير للتلفون تبع الشريحه اللي تنحط بالهاتف يعني لو في شريحه امراتيه وحطينها وعملنا ضبط المصنع بتظبط ان شاء الله
Samsung_psuCYNh
Beginner Level 2
إرشادات المجتمع
طيب اعادة ضبط المصنع ممكن تمسح الاسماء والصور او الفيديو من الجهاز ولا ما تأثر ؟
0 Likes
ĘŠŁĄM
Active Level 6
إرشادات المجتمع
طبعاً هتتمسح الأسماء نحفظها علي حساب جوحل والصور والفديوهات علي الكمبيوتر
0 Likes
ALqarni
Active Level 7
إرشادات المجتمع
ومن وين اجيب شريحه مصريه عاد
0 Likes
ĘŠŁĄM
Active Level 6
إرشادات المجتمع
لو لك احد يكون معاه شريحه ده تجربه انا مريت بيها وقلت ابلغ
0 Likes
إرشادات المجتمع
الف مبروك لعملائنا الأوفياء هذا التحديث الجديد تماما كما وعدتكم وأنه سيتوفر لباقي الأجهزة في القريب العاجل

الان استمتعوا بالتحديث الجديد المليء بالقوائم والابتكارات التقنية الجديدة

تحياتي
قسم سامسونج للمساعدة

وهذه نبذة بسيطه ومتواضعه لابتكارات شركة سامسونج الأولى في العالم

لا تتهاون سامسونج للإلكترونيات عن بذل قصارى جهدها بغية طرح منتجات وتجارب مبتكرة تزيد من راحة المستخدمين وتجعل حياة المستهلكين أفضل . ستواصل سامسونج بتزويد المستهلكين بقيم حقيقية من خلال طرح منتجات وتقنيات متميزة . وستفرض منتجاتنا الرائدة التي تهتم بالمستهلكين تحديا أمام المنتجات الروتينية والنمطية ، حيث ستقود السوق من خلال تقديم ابتکارات حقيقية ونماذج مريحة لعملائنا الذين نقدرهم ونحترمهم . ومن هنا سنحافظ على مكانتنا الريادية في السوق من خلال طرح منتجات متميزة ومبتكرة مثل ثلاجة Family Hub التي تتميز بتقنية التعرف على الصوت المتطورة والتي تضمن تحسين التواصل العائلي ، وغسالة FlexWash التي يمكنها دعم غسلتين متزامنتين أو منفصلتين من سعات الملابس وأنواع الأنسجة المختلفة ، ومكيف الهواء Wind - free الذي يوفر البرودة المنشودة دون التعرض لتدفق هواء مباشر . بالإضافة إلى ذلك سنواصل الاستثمار في إحداث ثورة في المنتجات وطرق التوزيع من أجل أعمالنا B2B عالية النمو عالية الأرباح .
0 Likes