Original topic:

شكرا سامسونج

(Topic created on: 07-18-2020 07:08 PM)
108 Views
Anonymous
Not applicable
Options
إرشادات المجتمع
 اولا  انا حبب اشكرا شركه سامسونج ع اهتمامها بعملاء بيتاعتها وخصوصا liveChat.
بجد انا كان عندي  استفسارات وبصراحه ردوه عليا بكل سهوله وساعدوني😀ف المشكله ال كانت بيتوجهني ف التليفون وكلمني وسااعدوني ف حالها والحمد لله . وبرده مفيش فرع ادخلوه الا لما اقالي ترحيب وفعلا حل لاستفساري او المشكله ال بتواجهني.

انا حبت اشكر فعلا جميع موظفي شركه سامسونج ع جهادهم المبذول فعلا مع العملاء بيتعاهم 😃😃😀😀 وع طول باذن الله رقم ١ كده ف الوطن العربي ومصر باذن الله    
heroone
Active Level 8
إرشادات المجتمع
الواضح ان المشاكل ده ليها علاقة بالسوفت وير وليس الهاردوير ، لان بالرغم من المشاكل ده الا ان الجهاز بيستحمل ويعيش
0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
تمام وسامسونج بتنزل تحديثات بيتعدلها بيها يبقا فين المشكله بقا زي الابل فios 11 beta لما نزل وعمل دوشه كبيره وفعلا نزلت تحديث وحلت المشكله
heroone
Active Level 8
إرشادات المجتمع
من الاخر بردو بحب منتجات سامسونج خاصة تليفوناتهم ، سامسونج فى القلب 💘
0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
+1🙂🙂
0 Likes
Ahmad1983
Active Level 5
إرشادات المجتمع
طبعا احترم رأي حضرتك وأقدره ولكن كان لي موقف معاهم عكس اللي حصل مع حضرتك ولا حلوا المشكلة وعلشان يغير سوكت شحن للتليفون عايزين يأخدوا 2650 جنيه وحاجة مش حلوة ابدا
0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
انا طبعا بشكر حضراتك ع احترامك لوجه نظري بس الفكره ال انا وانتا فااهمنها كعملاء انه اي توكيل مش شرط التليفونات بس بيبقا اسعره عاليه وده بمقابل طبعا خدمه كوايسه وبيتقدر ترجع عليهم لو لاقدر الله ف حاجه وضمنها كمان زي ما موجد ف كاتكورجي ال ف علبه تليفون حضراتك
kingdoms
Active Level 8
إرشادات المجتمع

يا جماعه الراجل اكيد بيتريق مش بيتكلم جد

0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
لا بتكلم بجد صدقيني الشركه محترمه فعلا اينعم هو بيبقا فيه عيوب ف بعض التليفونات بس تقدر تلايقي حل من التوكيل بعكس الشركات الصيني
0 Likes
heroone
Active Level 8
إرشادات المجتمع
الاجهزة الصينى مش بحبها لعدة اسباب وان كان مؤخرا اجهزتها بقت بتنافس فى جميع الفئات، يبقى مش فاضل غير الايفون اللى مش عاجبنى نظامه لانه مقفول على نفسه وعلى منتجات الشركة ، اما سونى وموتورولا وال جى مش موجودين وحتى فى زمانهم كانت سامسونج افضلهم ( منذ نظام الاندرويد) ، ونوكيا مش قادر تنافس
0 Likes
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
إرشادات المجتمع

صباح الخير يا فندم. مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر

بنشكرك جدا علي التواصل معنا

سعداء جدا بخدمة حضرتك و نكون دايما عند حسن ظن حضرتك

هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت

شكرا  لحضرتك و لوقتك

0 Likes