Original topic:

شكرا سامسونج

(Topic created on: 07-15-2020 10:22 PM)
327 Views
Anonymous
Not applicable
Options
إرشادات المجتمع
 اولا  انا حبب اشكرا شركه سامسونج ع اهتمامها بعملاء بيتاعتها وخصوصا liveChat.
بجد انا كان عندي  استفسارات وبصراحه ردوه عليا بكل سهوله وساعدوني😀ف المشكله ال كانت بيتوجهني ف التليفون وكلمني وسااعدوني ف حالها والحمد لله . وبرده مفيش فرع ادخلوه الا لما اقالي ترحيب وفعلا حل لاستفساري او المشكله ال بتواجهني.

انا حبت اشكر فعلا جميع موظفي شركه سامسونج ع جهادهم المبذول فعلا مع العملاء بيتعاهم 😃😃😀😀 وع طول باذن الله رقم ١ كده ف الوطن العربي ومصر باذن الله    
20 Comments
Samsung_bQT6Xmb
Beginner Level 2
إرشادات المجتمع
ف.ف٥٢ .
0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
???
0 Likes
smow22
Active Level 8
إرشادات المجتمع
ناس بتحب سامسونج ونااس ....😂😂😂
بتلعن اليوم الي اعملت فيه😂😂...
بس هي في الاول والاخر اذواق ممكن يطون واحد جاب جهاز تاني قبل كدا وجاب عها سامسونج معجبهوش ممكن هو مش عايز اي غلطة في جهازه هو الكل عايز كدا بس الحمد لله لو انت متمسك بحاجة هتستحمل عيوبها لحد متتصلح
0 Likes
smow22
Active Level 8
إرشادات المجتمع
يباشا العالم كله .😎مع ان بتبقي معايا بعض المشاكل بس بحب الشركة دي بردو
0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
ادخل اسالهم ع live chat
0 Likes
heroone
Active Level 8
إرشادات المجتمع
هما فعلا مهتمين بالعملاء ، وفعلا المتابعة عندهم جيدة بس للاسف حلول للمشاكل لا ، يعنى كلام ومعاملة كويسة ، انما حل لا
0 Likes
Anonymous
Not applicable
إرشادات المجتمع
لا كلمهم live chat وسجل معاهم المشكله وبيقدمولك طلب وفي خلال ٢٤ساعه بيكلموك واازم تكون محمل التطبيق Samsung tutor
heroone
Active Level 8
إرشادات المجتمع
عانيت من كل جهاز سامسونج اشتريه من مشاكل ( ١١ جهاز ) وبتواصل مع الوكيل مع سرعة ردهم وتواصلهم معى ولكن المشاكل معظمها لم تحل والباقى يحل ويعود مرة اخرى من جديد (يعنى كأنه لم يحل) ، والمشاكل دى بتبقى سخونة الهاتف ، الالوان بتاعة الشاشة ، او البطارية ،الشبكة والواى فاى ، الاداء العام ، البصمة
0 Likes
MygalaxyA71
Active Level 6
إرشادات المجتمع
طيب و ايه اصرارك على شراء سامسونج كان ممكن بعد تليفونين أو ثلاثة تغير لماركة ثانية .. مش ١١ جهاز .. المشكلة عندك انتى عشان مصمم تشتريها برغم مشاكلها .. صح و لا ايه..
0 Likes