Original topic:

جهاز A52s

(Topic created on: 10-03-2022 04:38 PM)
162 Views
admkhbad11
Active Level 5
Options
إرشادات المجتمع
يا جماعه انا عندى مشكله فى التلفون لما حد بيرن عليه ساعات الشاشه اللمس يوقف مره وحد ومابيشتغلش غير لما افصل التلفون وشغالو تانى ومع العلم المشكله دى اول حاجه بانت زى تهنيجه وبعدين الشاشه توقف ايه الحل 
0 Likes
1 Comment
Amira-elnagar
Moderator
Moderator
Options
إرشادات المجتمع

admkhbad11

مساء الخير يا فندم مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر
 بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد
يرجى عمل ضبط مصنع للجهاز عن طريق الخطوات الاتيه : 
- الضبط 
-الاداره العامه 
- اعاده الضبط 
-اعاده تعييين بيانات المصنع 
-اعاده الضبط 
-مسح الكل 
واستأذن حضرتك 
قبل البدء في هذه الخطوة, يرجى نسخ بيانات الهاتف.ويمكن تخذينها من خلال الرابط التالي الخاص ببرنامج
 Samsung smart switch 
http://www.samsung.com/eg/support/smartswitch/
نتمنى حل المشكله عند حضرتك فى أقرب وقت ممكن
ولو عندك أى استفسار أخر
هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك

0 Likes