admkhbad11
Active Level 5
Options
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
10-03-2022 04:38 PM in
إرشادات المجتمعيا جماعه انا عندى مشكله فى التلفون لما حد بيرن عليه ساعات الشاشه اللمس يوقف مره وحد ومابيشتغلش غير لما افصل التلفون وشغالو تانى ومع العلم المشكله دى اول حاجه بانت زى تهنيجه وبعدين الشاشه توقف ايه الحل
1 Comment
Moderator
Options
- Mark as New
- Subscribe
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
10-04-2022 01:16 PM in
إرشادات المجتمعadmkhbad11
مساء الخير يا فندم مع حضرتك اميرة من سامسونج مصر
بنشكرك جدا علي طرح سؤالك ونتمنى لحضرتك يوم سعيد
يرجى عمل ضبط مصنع للجهاز عن طريق الخطوات الاتيه :
- الضبط
-الاداره العامه
- اعاده الضبط
-اعاده تعييين بيانات المصنع
-اعاده الضبط
-مسح الكل
واستأذن حضرتك
قبل البدء في هذه الخطوة, يرجى نسخ بيانات الهاتف.ويمكن تخذينها من خلال الرابط التالي الخاص ببرنامج
Samsung smart switch
http://www.samsung.com/eg/support/smartswitch/
نتمنى حل المشكله عند حضرتك فى أقرب وقت ممكن
ولو عندك أى استفسار أخر
هتلاقينا موجودين تحت أمرك فى أى وقت
شكرا لحضرتك ولوقتك