Original topic:

galaxy buds+

(Topic created on: 06-15-2020 01:29 AM)
508 Views
mazensherif
Active Level 4
Options
أجهزة قابلة للارتداء
اشتريت السماعة ال جالاكسي بادز بلس الجديدة السماعة جميلة جدا و انصح بيها الناس بس عندي مشكلة لو حد من المختصين يقدر يساعدني او حد يكون عندو علم بيها

دلوقتي لو مثلا الموبايل نسبة الصوت فيه قبل ما اربط السماعة مثلا ٥٠ ف المية و بعد ماربط السماعة و عليت الصوت منها بالتاتش كدة على الأخر بتفضل السماعة واقفة عند ٥٠ في المية بس ظاهرلي انها على الأخر ده عشان الموبايل نفسو واقف على ٥٠  فا بالتالي لازم افصلها و اعلى صوت الموبايل على الأخر و ارجع اربطها عشان اقدر فعلا اسمع اعلى صوت ليها و فا  ازاي اقدر اتحكم في صوت الموبايل من السماعة كلياً
 و يكونو الاتنين نفس بعض
مع العلم الموبايل  S10+

mazensherif
Active Level 4
أجهزة قابلة للارتداء
منين
0 Likes
أجهزة قابلة للارتداء
سوق.كوم
0 Likes
أجهزة قابلة للارتداء
و روحت التوكيل قالي اوريجينال و بالسيريال نمبر و كله تمام
0 Likes
أجهزة قابلة للارتداء
العلبة بتخلص شحن آخر اليوم غريبة اوي لكن السماعات بتقعد فممكن مثلا يومين ونص بس
0 Likes
mazensherif
Active Level 4
أجهزة قابلة للارتداء
بص هي السماعات فيها ميزة شحن سريع ٣ دقايق شحن في العلبة السماعة تقعد معاك ساعة فا تخيل لما تسبها تلت ساعة مثلا او نص ساعة اكيد هتسحب جامد و تاني حاجة لو عايز توفر الشحن تقدر تقفل ميزة الصوت الأمباينت و طبعا مستوى الصوت لو مش عالي و كدة بس لو السماعات بتقعد معاك يومين مثلا و فكك من العلبة لأن العلبة هي اللي بتقعدك الأيام دي يبقى تمام مفيش مشكلة
mazensherif
Active Level 4
أجهزة قابلة للارتداء
انا السماعة جايالي من برة مصر فا قلقت ممكن تكون مشكلتك عشان شاريها من سوق بس طالما قالك السيريال و اوريجينال يبقى تمام متقلقش انت بس لو مركزتش كل شوية على شحنها مش هتحس بيها و هتلاقيها قاعدة معاك كتير بعدين كدة كدة مفيش يوم بيعدي الا غالبا بتحطها في الشحن فا متقلقش
mazensherif
Active Level 4
أجهزة قابلة للارتداء
اهم الحاجة ان السماعات بتقعد معاك وقت محترم لأن وظيفة العلبة تقعدها الوقت ده فا تركز على شحن السماعات مش العلبة
أجهزة قابلة للارتداء
هي السماعة من بره مصر فعلا اوروبي تقريبا .. السماعات نفسها بطاريتها حلوة لكن العلبة هي اللي مش بتكمل اليوم و غالبا كدة فعلا حتتحط عالشحن كل يوم زي الموبايل
0 Likes
أجهزة قابلة للارتداء
متشكر جدا علي ردك ❤
0 Likes
mazensherif
Active Level 4
أجهزة قابلة للارتداء
وفر البطارية اهم حاجة و اقفل ال
ambient sound
0 Likes