Original topic:

My experience with Samsung Online Store

(Topic created on: 09-26-2021 03:36 PM)
412 Views
iSpam
Active Level 2
Options
أجهزة قابلة للارتداء
حبيت انشر تجربتي مع Samsung اللى كانت وحشه جدا بالنسبة لي انا اشتريت galaxy watch 4 classic 46mm من موقع سامسونج يوم ٢ ستمبر علي اساس انها هتتشحن يوم ١٠ و خدمه العملاء وعدوني انها هتوصل يوم ١٢ عدى يوم ١٢ قالولي هتوصل يوم ١٦ و لما كلمتهم يوم الاربع اللى فات وعدوني انها هتوصل يوم الخميس اللى فات و لحد دلوقتي مفيش حاجه وصلت لحد ماجبت اخري و لغيت الpreorder الساعه دي نزلت فى كذا محل و بسعر ارخص من اللى دفعته الفكره ف الpreorder ان الواحد يكون من اول المشتريين و يتميز ب سعر ارخص مش الاقي المنتج اتأخر و نزل فى كذا مكان بسعر ارخص او بنفس السعر و جاهز موجود، مش يتقالي اصل مش عارف ايه شركه الشحن مستلمتش و حوارات انا مالي بالكلام دا، انا كزبون ليا ان المنتج بتاعي اللى دفعتله يوصلني بالمعاد المحدد اللى اتكتبلي ماليش دخل حتى لو شركه الشحن ولعت لما باقي المحلات عندها ضمان بتبيع بنفس السعر و عندهم stock و اماكن بتبيع الساعه ب ٥٥٠٠ و ٥٩٠٠ و بضمان برضو و stock موجود و samsung كل دا و ميبعتوش الاوردر اللى دافع فيه تمن اكتر من اي مكان يبقي فيه حاجه غلط انا من اكتر الناس الكانت بتستخدم samsung من ايام ال S2 و S5 و Galaxy Gear و s9 و s20 و watch active 2 و buds live و buds pro و smarttag الفرق دلوقتي اني اشتريت من samsung علي طول بدل ما اشتري من سراج مول و ندمت ندم شديد و شكلها اخر مرة اشتري منتجات samsung عشان عيب اوي توعدوني بالايام و متلتزموش بيها

image

image

image

image

image

8 Comments
heroone
Active Level 8
أجهزة قابلة للارتداء
باشا متشتريش حاجة حجز مسبق لانها بتبقى غالية وسعرها بينزل بعد اسبوعين او شهر من يوم توافرها ، الا لو كنت محتاج السلعة ضرورى
AHMED274
Active Level 10
أجهزة قابلة للارتداء
انت شاري من موقع أمازون
0 Likes
iSpam
Active Level 2
أجهزة قابلة للارتداء
لا من موقع سامسونج الرسمي
0 Likes
AHMED274
Active Level 10
أجهزة قابلة للارتداء
أمازون أفضل عن تجربة
Caesar_2020
Expert Level 2
أجهزة قابلة للارتداء
خدمة عملاء سيئة حداااا
iSpam
Active Level 2
أجهزة قابلة للارتداء
لغيت الاوردر يوم ٢٤ و علي كلامهم خلال ١٤ يوم من سعتها المفروض فلوسي هترجع و مرجعتش لغايت دلوقتي
0 Likes
MIbrahim495
Active Level 2
أجهزة قابلة للارتداء
ده اللي حصل معايا واستلمت يوم 10 اكتوبر
0 Likes
Sazoku
Active Level 3
أجهزة قابلة للارتداء
وحضرتك ازاي لتشتري منهم اصلا؟ انا عندي بيوديني على نون و 2B
هل في تطبيق أو حاجه انا مفوتها؟
0 Likes