Original topic:

مشكلة التوقيت في ساعه واتش ٤ كلاسيك

(Topic created on: 05-29-2023 07:10 AM)
112 Views
MohamedGabr
Active Level 6
Options
أجهزة قابلة للارتداء
عندي مشكله في التوقيت في السلعه سامسونج وانش ٤ كلاسيك بعد تعديل التوقيت الصيفي علي الموبيل ..
كل فتره الساعه تغير التوقيت مع نفسها .. مره تكون التوقيت الصحيح الموجود علي الموبيل .. 
ومره بدون اس مقدمات تنقص التوقيت ساعه كالتوقيت الشتوي علي الساعه نفسها 

ياريت لو في حل لضبط التوقيت الصحيح علي الساعه 
ملحوظة : الساعه مقترنه بالموبيل نوت ٢٠ الترا ..
وكانت مظبوطة حتي تغير التوقيت الصيفي
19 Comments
melsheemy
Active Level 1
أجهزة قابلة للارتداء
للاسف خدمة عملاء سامسونج معندهمش حل حتى وواضح انا هنستني لحد شهر ١٠ ويقول لنا المشكلة اتحلت الحمدلله والتوقيت رجع تاني
MohamedGabr
Active Level 6
أجهزة قابلة للارتداء
ده الواضح بجد
0 Likes
kimos
Active Level 3
أجهزة قابلة للارتداء
نفس المشكله وعملت كل الخطوات وبردو الساعه كل شويه تغير التوقيت
0 Likes
MohamedGabr
Active Level 6
أجهزة قابلة للارتداء
حقيقي انا زهقت جدا .. وفعلا عمله لي مشاكل كتير جدا وتضيع لي مواعيد كتير .. بجد زهقت جدا من الساعه ..
ومافيش حد عنده حل
0 Likes
Ahmed3ali
Beginner Level 2
أجهزة قابلة للارتداء
هل في جديد لحل المشكله دي
0 Likes
MohamedGabr
Active Level 6
أجهزة قابلة للارتداء
ايوه طبعا الجديد ان الساعه هترجع شتوي اخر اسبوع في أكتوبر 🤣🤣
والله احنا في مهزله مع الساعه دي وعدم الابديت ليها
حقيقي اول مره تحصل مع سامسونج انهم ميهتموش كده
0 Likes
azeak
Beginner Level 2
أجهزة قابلة للارتداء

المشكله اتحلت عندي ...اقفلةالبلتوث من التيلفون وادخل علي السيتنج ومن الوقت اقفل تحديث الوقت عبر الجبي اس وغير المنطقه الزمنيه الي عمان ذائد ٣ وبعدها روح للتيلفون ومن ظبط الوقت اقفلةكلةالتحديثات التلقائيه للوقت ومن (المنطقه الزمنيه)سيلكت زون هتلاقيها متعلمه علي مصر ذائد ثلاثه ادخل عليها  وخليها ذائد ٣  فقط من غير مصر .....شغل البلتوث المشكله هتلاقيها اتحلت ... وجربت القفل البلتوث وافتحه بتفضل الساعه ذي ماهيه 

0 Likes
MohamedGabr
Active Level 6
أجهزة قابلة للارتداء
هجربها واقولك .. بس ليه أعمل الوقت علي خط زمني اخر مع العلم ان سامسونج نفسها نزلت اب ديت للموبايل والساعه وأضافت توقيت الصيفي لمصر اتوماتيك وهو فعلا شغال علي الموبيل بطريقه صحيحه لما عملت الخطوات .. انما علي الساعه حتي الآن مش عايز يشتغل
هجرب الموضوع اللي انت قولت عليه في الساعه ونشوف
0 Likes
MohamedGabr
Active Level 6
أجهزة قابلة للارتداء
علي فكره انا جربت اللي حضرتك قولت عليه وللاسف منفعش لانه اول لما ربطت بالموبيل سحبت التحديث التلقائي من الموبيل
😔😔
0 Likes
azeak
Beginner Level 2
أجهزة قابلة للارتداء

بلعكس انا مشيت علي تعليماتهم والمشكله اتحلت ....غير بس المنطقه الزمنيه بشكل يدوي وخليها ذائد ٣ عشان هي معموله بشكل تلقائي علي ذائد ٣ مصر خليها ذائد من غير مصر ومن الساعه غيرها برضوا لذائد ٣ عمان لكن تكون قافل البلتوث 

0 Likes