Original topic:

سامسونج اكبر شركه نصابه في مصر

(Topic created on: 11-07-2021 04:44 AM)
417 Views
halem1977
Active Level 3
Options
إرشادات المجتمع
يا جماعه خلي بالكم من شركه سامسونج عشان نصابه بتبيع المنتجات على انها فرز اول ولكنها هي فرز ثالث طب خلي بالكم قوي قوي قوي قوي قوي عشان الشركه دي بدات تغش كثير قوي قوي قوي قوي وتفاهم العملاء اللي بيشتروا منها انهي احسن شركه هي افشل شركه في افشل شركه في مصر طبعا احنا ملناش على الشركه الكوريه هي الاصل ما فيش فيها اي مشكله لكن التوكيل في مصر عايز يكسب وخلاص عايز يلم فلوس وماكسبو بس على حساب مين مش مشكله المهم ان هو يجمع فلوسهم ملايين طب تغش كل المواطنين اللي بيشتروا منها على اساس ان هي احسن شركه وبتعمل تسهيلات كثيره لكل منافذ البيع اللي بتاخذ منتجاتها عشان خاطر اي حد يجي اشتري يرشحوا المنتجات بتاعه سامسونج وتقول له دي احسن حاجه وبعد ما تسيبوني يشتري يا عيني هو بيلبس في الحيط اي مشكله تحصل في الجهاز يقول لك الجهاز ما فيهوش اي مشاكل ولو بتشتري موبايل يقول لك ده محتاج سوفت يا اما حضرتك دخلت برامج فيها فيرس بدل لا ده للجهاز كده وبعد ما تخلص المده بتاعه 30 يوم اللي فيها استبدال الجهاز تكتشف بعد كده يقول لك لا ده الجهاز فيه مشكله ولازم نعمل له صيانه وعيني تبقى لسه جايب الجهاز جديد وتعمل و لو اشتريت شاشه تلفزيون بيقول لك لا لا لا دي ما فيهاش حاجه وما فيهاش حاجه ابعث بس فيديو ونشوف الفيديو بعد كده نشوف الدنيا فيها ايه وبعد ما تبعث لهم الفيديو المشكله اللي في الجهاز يقول لك لا انا المشكله ما فيهوش اي حاجه الجهاز الجهاز ما فيش اي حاجه ويلبس في الحيط يا معلم يا جماعه خلي بالكم لو جايين تشتري حاجه من سامسونج اما انصحك مش ما يصحش النت مشتريه من سامسونج اي حاجه وشكرا
11 Comments
إرشادات المجتمع
.
0 Likes
Omararef
Active Level 10
إرشادات المجتمع
عايز تشتري سامسونج تجيبو من سامسونج مش من كارفور والعروض الفكسانة بتعتم بتبقى نص الحاجة رجعة فيها مشاكل وبتتصلح وبترجع تتباع عليها عروض والناس بتنزل تضرب بعض واي حد بيشتري من العروض ده واضحك عليه يشيل ذنب نفسه بيبقى فيه فرق كبير اووي بين الاسعار
0 Likes