Original topic:

سامسونج اكبر شركه نصابه في مصر

(Topic created on: 11-07-2021 04:44 AM)
409 Views
halem1977
Active Level 3
Options
إرشادات المجتمع
يا جماعه خلي بالكم من شركه سامسونج عشان نصابه بتبيع المنتجات على انها فرز اول ولكنها هي فرز ثالث طب خلي بالكم قوي قوي قوي قوي قوي عشان الشركه دي بدات تغش كثير قوي قوي قوي قوي وتفاهم العملاء اللي بيشتروا منها انهي احسن شركه هي افشل شركه في افشل شركه في مصر طبعا احنا ملناش على الشركه الكوريه هي الاصل ما فيش فيها اي مشكله لكن التوكيل في مصر عايز يكسب وخلاص عايز يلم فلوس وماكسبو بس على حساب مين مش مشكله المهم ان هو يجمع فلوسهم ملايين طب تغش كل المواطنين اللي بيشتروا منها على اساس ان هي احسن شركه وبتعمل تسهيلات كثيره لكل منافذ البيع اللي بتاخذ منتجاتها عشان خاطر اي حد يجي اشتري يرشحوا المنتجات بتاعه سامسونج وتقول له دي احسن حاجه وبعد ما تسيبوني يشتري يا عيني هو بيلبس في الحيط اي مشكله تحصل في الجهاز يقول لك الجهاز ما فيهوش اي مشاكل ولو بتشتري موبايل يقول لك ده محتاج سوفت يا اما حضرتك دخلت برامج فيها فيرس بدل لا ده للجهاز كده وبعد ما تخلص المده بتاعه 30 يوم اللي فيها استبدال الجهاز تكتشف بعد كده يقول لك لا ده الجهاز فيه مشكله ولازم نعمل له صيانه وعيني تبقى لسه جايب الجهاز جديد وتعمل و لو اشتريت شاشه تلفزيون بيقول لك لا لا لا دي ما فيهاش حاجه وما فيهاش حاجه ابعث بس فيديو ونشوف الفيديو بعد كده نشوف الدنيا فيها ايه وبعد ما تبعث لهم الفيديو المشكله اللي في الجهاز يقول لك لا انا المشكله ما فيهوش اي حاجه الجهاز الجهاز ما فيش اي حاجه ويلبس في الحيط يا معلم يا جماعه خلي بالكم لو جايين تشتري حاجه من سامسونج اما انصحك مش ما يصحش النت مشتريه من سامسونج اي حاجه وشكرا
11 Comments
abdallah09
Active Level 3
إرشادات المجتمع
هو انتا مش وراق غير سامسونج نصابة ومنتجاتها وحشة لو انتا شاري منتج سامسونج من مصر أجهزة مصر شينة متحكمش علي الشركة سامسونج شركة كبيرة مش صغيرة// وبعدين سنة ٢٠٢١ افضل هاتف لهذا العام سامسونج جالكسي s21 ultra فكك بقا من شوية الكلمتين اللي بتقولهم كل شوية وانتا مش عتستفيد من الكلام الفاضي دا
0 Likes
halem1977
Active Level 3
إرشادات المجتمع
للاسف انت حافظ مش فاهم انت لو فاهم معنى الكلام اللي انت كتبته ده والله هارد عليك بس للاسف مش هعرف ارد على واحد حافظ مش فاهم
0 Likes
abdallah09
Active Level 3
إرشادات المجتمع
ههههههه وانا مش هرد عليك علشان انتا عايش في زمن الجاهلية ايام ابو جهل انا عندي اكتر من ٨ منتجات سامونج ٤ تلوفونات ٢ تكيف وتلاجة وغسالة و٢ شاشة.
اللي انا عاوز اوصلهولك ان في تكلم خدمة العملاء في شات
انا كلمت خدمة العملاء الفني جالي البيت وافضل شركة سامسونج دي ماركة
انتا علشان جبت منتج وطلع في عيب يبقا خلاص انتا حكمت علي الشركة
وبعدين كل الاجهزة اللي في مصر من سامسونج مصنوعة من الصين
مصر بتاخد علي قد فلوسها
وبعدين خدمة حماية المستهلك المفرض يكون متشيك علي الاجهزة دي قبل ما توصل لايد العميل
حضرتك انا عارف وفاهم
بس انتا بتلكلك كتير
عتستفيد اي من الكتابة علي البرنامج لو كتبت من هنا الي السنة الجاية محدش عيفيدك
وبعدين الشركة مش واقفة علي جهازك انتا يعني العيب مش علي الشركة العيب علي بلدك في حماية المستهلك
طب تعالة اشتري اي جهاز من دول الخليج وقارن بينة وبين منتجات مصر من نفس الشركة
اتمني ان اكون وضحت لحضرتك وجهة نظري..
0 Likes
halem1977
Active Level 3
إرشادات المجتمع
حبيب قلبي انا ما ليش دعوه بالشركات شركه سامسونج في كوريا في الصين في الهند في اليابان في امريكا في دول الخليج انا باتكلم على شركه سامسونج في مصر كلامي واضح جدا كلامي واضح ان الشركه في مصر مش بدول ثانيه اخرى انا باتكلم على عيوب الشركه في مصر انا باتكلم المنتجات سامسونج في مصر مش زي المنتجات في اي دوله اخرى يعني اسوء موديلات في مصر و اسوا الجوده في مصر و اسوا اهداء في مصر مش في اي دوله اخرى يا ريت تكون انت اللي فاهم مش حافظ وخلاص وان كان على ان انت عندك منتجات من سامسونج انا برده واي منتج اشتريته من سامسونج طلع فيه مشكله تقدر تفهمني ايه السبب انت نامي عشان انا فاهم وغيري مش فاهم ايه العيوب اللي بيبقى في الجهاز زي حضرتك كده بتشتري الجهاز والجهاز شغال خلاص مش مشكله تعرفش ايه العيوب ما شفتش عندك في الشاشات ان الشاشه مبكسله او الصوره مش واضحه او الصوره فيها نوز عشان انت بره بتقليه خالص وبعيد عن اي التقنيه فانت مش فاهم الكلام ده بقى عشان كده انت عشان كده انت بتتكلم وانت بتقول اللي ما حدش هيفيدني من الكلام اللي انا باقوله وانا حضرتك ما طلبتش ان حد يساعدني وافتكر برده ان شركه سامسونج ما طلبتش من حضرتك ان انت بتاعتها وترد علي رسالتي وصلت
0 Likes
abdallah09
Active Level 3
إرشادات المجتمع
وانا متفق معك يا استاذ ان شركة سامسونج اللي في مصر فيها فساد وتفسد سمعة الشركة الام
halem1977
Active Level 3
إرشادات المجتمع
يعني معناه اللي انا قلته ايه زي ما ربنا قال اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما فاهم معناها دي برده ولا اشرح لك
0 Likes
halem1977
Active Level 3
إرشادات المجتمع
هاقول لك على حاجه ما تحاولش تكتب الكلام ده ثاني عشان ما تخليش احد يضحك عليك اي احد ثاني كان هيقعد يضحك عليك وتتريق عليك حاولت افهم الكلام اللي انت بتكتبه عشان تبقى عارف انت بتكتب ايه ما تخليش حد يضحك عليك وتتريق عليك
0 Likes
abdallah09
Active Level 3
إرشادات المجتمع
خلي بالك انتا غلط فيا انا مردش اغلط فيك
halem1977
Active Level 3
إرشادات المجتمع
انا عمري ما اقدر اغلط فيك عشان انت اخويا و نوصل لك فهم غلط انا اسف لك